Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door etab
Na de vorige update was ik in ene mijn twitter upload kwijt.
Nu las ik dat bij de laatste update deze weer opgelost was.

Echter ik krijg niets op mijn twitter door.
Als ik op de VIEW YOUR DATA knop druk kom ik op mijn twitterpagina terecht dus die gegevens heb ik correct ingevoert.

Maar ook de test pagina doet niks.
Verder zie ik onderin wel staan dat hij op tijd X data verstuurd heeft?

Ik loop al twee dagen te zoeken maar kan het niet vinden
Door wslangerak
Heb je destijds de OAUTH setup (nieuwe authorisatie van Twitter) in WD wel gedaan? Zie button rechtsonderaan in het Twitter setup-scherm.
Door etab
Ik snap er niks van ook dat heb ik nu gedaan.
Helpt ook niet.
Heb via MS de Net 4.0 geintstalleerd.
Door wslangerak
Kan je eventueel dat bewuste scherm hier posten? Kunnen we de instellingen ff checken.

Iets heel anders: onderaan jouw berichten staat iets niet goed in de link naar je banner.
Door wslangerak
Ja, 't is moeilijk te zeggen zo.

Je kunt proberen om een korte tekst ("test" ofzo) te typen in de regel bij Send this instead, daar een vinkje zetten en dan op Test send klikken. Kijken of die testtekst wel naar Twitter wordt verzonden.
Als dat wel goed gebeurt, zou je teveel karakters kunnen hebben in je WD-data (max 140?). Probeer het dan eens met minder data, alleen de temperatuur als test.

Dit zijn wat dingen die je kunt proberen. Er zijn meer mensen die een dergelijk probleem hadden. Soms was het ineens vanzelf opgelost na downloaden van de laatste WD-versie....
Zoek anders ook nog even hier op het forum, ik geloof dat we wel eens zoiets eerder hebben gehad (en opgelost?). Rechtsboven bij zoeken "Twitter" invullen.
Door etab
Ja gelukt, heb de max karakters aangepast!

Dank je
Door etab
Elk opgelost probleem lijkt altijd een neiuw probleem te creeren:angry:

ok: volgend evraag: ik twitterde naar mijn persoonlijke twitterpagina, Die vindt je dus niet als je mijn website als zoekopdracht geeft

Ik maak dus een een nieuw twitter adres aan #weerinderegio
En vul in WD mijn nieuwe wachtwoorden en codes in.

Ik maar op test drukken en er gebeurt niks.
Totdat ik zie dat mijn eiegen twitter 25 testpagina's ontvangen heeft.

Welke wijziging ik ook doe WD onthoudt ergens mijn oude gegevens.
Hoe kan ik die nu resetten?
Want klikken op first time use werkt dus ook niet