Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door wslangerak
Ik hoop dat ik het verkeerd heb, maar ik zie dit als een minder fraaie poging om bezoekers naar een andere site te "lokken".
Mijn persoonlijke mening. Post die link gewoon hier, dan ben je behulpzaam.
Door Overijse
Nicolas,

@ Nicolas, thx

Maar toch eerst een persoonlijke noot van hieruit.

NETTIQUETTE 0,0 in m'n ogen.

Voor de personen die interesse hebben in een handleiding (1 zoekopdracht in google) klik op één van volgende 2 links :

- Creating a weather web page with weather display Oeps in het engels.
- Hoe een eigen weerpagina bouwen met weather display

:laugh: :laugh: :laugh:
Grtz
Kris
Door Eckie76
wslangerak schrijft:
Ik hoop dat ik het verkeerd heb, maar ik zie dit als een minder fraaie poging om bezoekers naar een andere site te "lokken".
Mijn persoonlijke mening. Post die link gewoon hier, dan ben je behulpzaam.

Nee Kees, je hebt het niet verkeerd. Dit is gewoon een ( zij het ontzettend kansloze) actie om meer bezoekers naar zijn eigen site te genereren.
Hier word ik echt niet vrolijk van...
Door Mike
Je wordt idd alleen maar doorgelink naar een weersite (wat ook nog eens een testsite is) en een forum, en op dat forum weer naar die weersite, gaat helemaal nergens over.

Zie ook nergens een handleiding :S

Slotje????? met het weghalen van de linken?????

Kom ook weer terecht op de "NR:1 in het voorspellen van (nood)weer in de Benelux." site, als je dan verder leest is de voorspelling "Op basis van de verschillende outputwaarden van zowel GFS, ECMWF, NOGAPS en JMA gaan we volgende week rekening moeten houden met mogelijk (zwaar) winterweer.", ja daar hebben we wat aan.....:laugh: "we gaan volgende week rekening moeten houden met mogelijk (zwaar) winterweer." :laugh: zo kan ik ook voorspellen, het kan vriezen en het kan dooien ;) en als het voor de BeNeLux geldt mag de taal uitspraak wel wat worden aangepast :S
Door weatherservice
Om bovenstaande posts te counteren,

De PDF-file kan hier niet worden neergezet, aangezien de website dit bestand niet aanvaard, dus moest ik wel de link doorspelen.

Mag ik daarnaast wel gewoon even vermelden, dat Joeri de bestanden op weatherservice heeft gezet, dus de bronvermelding is bij deze voor 100% gegrond.

Credtis @ Joeri
Door Overijse
@ Nicolas

Niemand heeft iets gezegd op de bronvermelding.

Je kon het anders oplossen door een rechtstreekse link te plaatsen naar het pdf bestand op je site en niet naar een forumpost op je site waarvoor je dan nog eerst moet registreren om de pdf te bemachtigen.

Of je kon de pdf effe zippen en dan hier in het topic zwieren.

Op bovenstaande manieren zou je niet de wind van voor gekregen hebben.

Grtz
Kris