Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door ws vreewijk
:cheer: yep dat is een prima oplossing maaruh met een laptop word dat lastig
ik weet niet wat voor pc er word gebruikt.:silly:

en de card reader optie werkt als een speer.

mvr gr Chris
Door nolversteeg
ok Remco
Dit is hetzelfde verhaal van Cris maar dan voor een notebook.en dus een echte serieele card als dit niet mogelijk is of je hebt een convertor dan eerst proberen om het werkend te krijgen, dit valt of staat met wat het weerstation eist, hoog laagwaarden en handshaking ,maar als je er te lang over moet pusselen en het is een PC was ik gauw klaar, en snel een serieele card aanschaffen

groeten Nol
Door WSWijk
Heren

Ook voor laptops / notebooks zijn er extra compoorten verkrijgbaar.

Is een insteekkaart die werkt via de PCMCIA slots van het systeem.
We gebruiken die bij de klant ook om testen van scheepsmotoren en aandrijving te testen.
Laptop, PCMCIA kaartje er in, kabeltje voor compoort er aan. Werken...

Werkt prima. Geen idee van prijzen, maar geloof dat het op zich nog redelijk meevalt.

Groeten

Theo
Door relin
nolversteeg schrijft:
ok Remco
Dit is hetzelfde verhaal van Cris maar dan voor een notebook.en dus een echte serieele card als dit niet mogelijk is of je hebt een convertor dan eerst proberen om het werkend te krijgen, dit valt of staat met wat het weerstation eist, hoog laagwaarden en handshaking ,maar als je er te lang over moet pusselen en het is een PC was ik gauw klaar, en snel een serieele card aanschaffen

groeten Nol

Had niet door dat het om een notebook ging. Heb het hier in een desktop.

Groet Remko
Door Gert
Ik heb zelf een ACCER 3600,en die is heel compact en klein,daar kan geen compoort ingebouwt worden.
Als ik zo de reactie's lees,dan word het niet wat!!

Gert.
Door ws vreewijk
Hallo Gert

Jawel www.manhattan-products.com/en-US/produc ... al-pc-card

dit ding steek je in de kaartlezer die zit toch wel op je laptop.
Dat werkt gegarandeerd.

Is een betere optie als de adapters want dan weet je nooit of je dr een hebt die werkt.

gewoon waar je normaal je foto kaartje insteekt kabel ws3600 dr aan en werken.
Is een paar cm groot simpeler kan niet.

als he niet helemaal duidelijk is gewoon door vragen Gert.

greetzzzzz |Chris