Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door wslangerak
In reactie op het eerste bericht heb ik vermeld dat ik het heb verplaatst naar de categorie Weather-Display, omdat het daar het meest op zijn plaats is.
Dat geldt uiteraard ook voor de volgende berichten, die steeds in andere categorieën zijn gepost.
Door Mike
Tsja, alleen reageert hij niet meer.

Valt me toch al op dat er nu in de "vakantietijd" veel nieuwe leden bij komen, maar meer omdat ze even snel een vraag hebben en dan weer wegzijn, dan dat ze echt terug blijven komen.
Door Wietse
Inderdaad Mike, ze hebben je even nodig omdat ze hulp nodig hebben en dan zien we diegene nooit weer terug en helpen anderen ook niet. Zijn vaak dezelfden die nieuwe leden proberen te helpen.
Inmiddels ben ik veel minder actief poster op dit forum geworden...
Door ws vreewijk
Ja het vreemde is Gerrit reageerd niet op onze tegen vragen,dus kunnen we niet doelgericht proberen hem verder te helpen.

GERRIT OMSCHRIJF JE PROBLEEM IETS BETER WAT LUKT ER NIET.

Heb je al uitlezing op je PC en is het alleen een kwestie van de boel naar je website
te krijgen??????????? dus de upload zal ik maar zeggen en hoe je die instellingen precies moet doen in weatherdisplay ??????

Er zijn zat mensen met weather display op dit forum,dus we wachten je vragen dan wel af.

gr Chris
Door WSWijk
Ik denk dat Gerrit een probleem heeft met het antwoorden in dit forum.

Iedere keer als hij antwoord geeft, wordt er een nieuw topic geopend en dan krijgt hij commentaar er wordt het topic verplaatst.

Gerrit, je leest hier regelmatig mee.

Als je onderaan kijkt en niet op "nieuw bericht" maar op "nieuwe reactie" klikt, dan wordt er aan dit topic een berichtje van jou toegevoegd. Klik je op "nieuw bericht", dan wordt er een nieuw topic geopend.

Mocht je nog problemen hebben met plaatsen van berichtjes, kan je altijd via een PM (klik op de knop PM onder de fototjes rechts) bij mij of bij een van de moderators (zie de omschrijving boven de foto achter de naam) dan kunnen we je altijd nog even verder helpen...

Groeten

Theo
Door ws vreewijk
Theo,yep:cheer:

:) ja wat je zegt kan natuurlijk dat Gerrit niet door heeft hoe je kunt antwoorden
dat is op zich niet erg want niet iedereen is even bedreven in het gebruik van forums dus je uitleg is TOP.

Gerrit kom op waarmee kunnen we je helpen.

cheers Chris
ws vreewijk schrijft:
Gerrit kom op waarmee kunnen we je helpen.

Tsja, dat blijft moeilijk zo een vraag als je niet weet hoe je kunt antwoorden ;)

Maar we wachten rustig af, de aanhouder wint, toch?