Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door hanszzz
hey hallo hier ben ik ook weer :laugh:

ik heb ook nog even een vraagje nu heb ik alles in wd op zijn plaats staan en de waarden zijn nu ook goed bijgewerkt
nu is het zo dat ik wd op de pc heb staan die niet 24 uur per dag aanstaat om wd echter goed onder de knie te krijgen
als ik wd opstart begint hij netjes de data van de afgelopen nacht te verwerken maar zie dat hij het in wd niet bijwerkt bijvoorbeeld afgelopen nacht was het hier -6.8 maar in het display staat -4.7
nu heb ik bij reset times 1 0 1 1 als het goed is moet hij dat dan automatisch bijwerken of heb ik nog ergens een vinkje verkeerd staan?:huh:

bvd hans
Door westkapellegek
Hallo hans,
Ook ik zat met dat probleem. Ik heb toen tijdelijk de dagelijkse reset tijd gezet op 19.00, een tijdstip wanneer de computer wel aanstaat. Het schijnt dat eerdere versies van wd wel resetten, ook al draait wd dan niet. Een andere oplossing heb ik ook niet gevonden. Veel succes met het uitvinden van wd, je zal er de tijd ervoor moeten nemen!
Na een lange tijd uitvinden dacht ik dat ik alle vinkjes goed had staan, totdat een update mislukte:angry: . Nu moet ik weer van voor af aan beginnen en zal m'n website ook niet actueel zijn, dus ik waarschuw je!:silly:

Met vriendelijke groet,
Niek van Andel,
Weerstation Almkerk
Door wslangerak
Hier is eerder een uitgebreide discussie over geweest:

zie hier
Door hanszzz
oke kees ik heb het topic gelezen bedankt maar weer heb nu de nieuwste versie draaien hier en dat werkt wel als ik daily reset when wd starts

nu even de vraag als ik hem alle dagen bv om 19.00 automatisch dus om de 24 uur wil resetten waar kan ik dat instellen zie alleen mogelijkheid op 9.00 am nz/aus

groet hans
Door wslangerak
De Daily Reset kan alleen op 00:00 of 09:00 worden ingesteld. Dagelijkse reset om 19:00 uur is namelijk niet gebruikelijk.
Je kunt echter wel o.m. de hi-lo reset instellen op een gewenst uur van de dag. Zie Setup > Universal setup > Tabblad Reset times.
Door hanszzz
aha daar zit dat dus vriendelijk bedankt maar weer
grt