Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door WSWijk
kingroi schrijft:
Hoi,

Er wordt door WD netjes een clientrawfile gemaakt. Die upload door WD vindt niet plaats, terwijl RealTimeFTP2.exe niet laat zien dat er iets niet goed gaat.

Eerst dacht ik dat het met gewijzigde schrijfrechten op de server te maken had. Niet dat ik zelf iets veranderd had, maar goed, je weet maar nooit. Dat is het niet.
Handmatig ftp werkt gewoon, door WD een extern programma laten werken gaat ook gewoon goed. Het is dus volgens mij de eigen ftp-client van WD.......

vr.gr.
Hein

Hein,

Heb je bij de het controlpanel, bij 'web files / real time ftp' de gegevens ingevuld van je ftp en de schakelaar aan (op groen) gezet?

Als je dat hebt gedaan, dan zou onder in je taakbalk, bij je icoontjes rechts een icoontje moeten komen van de realtimeftp2.exe. Als je op dat icoontje dubbelklikt, krijg je een schermpje waar je kan volgen wat er gebeurt.

Theo
Door kingroi
Ja, dat staat goed. Het heeft allemaal gewoon gewerkt. Alles stond/staat goed.
Ik heb het 3x eerder gehad, zonder iets te veranderen maar ontelbare keren herstarten, controleren etc werkt het opeens weer met heel veel moeite/tijd. Ik kan de aktie alleen niet reproduceren. Dat kan ook niet want ik heb niets veranderd zodat het probleem ontstond of verander iets om van het probleem af te geraken....Waardeloos hè?
Door WSWijk
kingroi schrijft:
Ja, dat staat goed. Het heeft allemaal gewoon gewerkt. Alles stond/staat goed.
Ik heb het 3x eerder gehad, zonder iets te veranderen maar ontelbare keren herstarten, controleren etc werkt het opeens weer met heel veel moeite/tijd. Ik kan de aktie alleen niet reproduceren. Dat kan ook niet want ik heb niets veranderd zodat het probleem ontstond of verander iets om van het probleem af te geraken....Waardeloos hè?

Het enige wat ik je dan nog kan aanraden, is via het menu Action de optie "backup registry settings" te draaien.
Daarna via menu action onderaan "remove registry settings".
Dan een kopie maken van de gehele map c:\\wdisplay, inclusief je opgeslage backup van de registry settings

Dan een herinstallatie van de huidige versie over je huidige installatie heen en kijken wat ie dan doet.

Ik weet ook dat dit niet geheel zonder risico's is, maar denk dat dat de laatste optie is die voor handen is.

Mocht dat ook niet werken, kan je de boel nog aankaarten bij Brian. Via het forum van weather-display.com.

Suc6.
Door wslangerak
Heb je in het Realtime Client FTP het vinkje aanstaan bij "Rename the file as a temporary file if your FTP server supports that"?
Zo ja, probeer het eens uit te zetten. Zo nee, probeer het eens aan te zetten. Kan uitmaken afhankelijk van je server.
Door kingroi
Had ik beide geprobeerd. Geen verschil. Overigens had ik afgelopen week Fling draaien. Ik zag dat deze niet alle benodigde data aanleverde, dus de upload na een week weer laten verzorgen door WD zelf. Geen problemen, alles draait weer (voorlopig in ieder geval).
In de huidige situatie is niets veranderd, alle instellingen staan zoals ze behoren en het draait weer. Denk echt dat het aan WD ligt.