Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Meteo Hoogeveen
hoi

elke dag om 0.11 uur gaat WD automatisch een soort overzicht uploaden naar mijn site
deze wil ik stoppen, maar waar kan ik dat vinden?

waar kan in dat instellen/uitzetten in WD?

dit is gaande vanaf versie b68

groet

Bert
Door wslangerak
Je bedoelt waarschijnlijk de dagelijkse (NOAA-)rapporten.
View > Averages/Extremes/NOAA style reports > Tabblad NOAA reports/Email/Uploads

Daar kan je verschillende zaken aan- en uitzetten. Ik vraag me alleen af waarom je dat zou willen doen, want het zijn toch belangrijke rapporten.
Door Meteo Hoogeveen
Hoi

zal het proberen uit te leggen.

om 00.11 uur wordt dat overzicht naar mijn provider in directory www.meteohoogeveen.nl geupload.

dat komt dus buiten ../joomla te staan, waar alles naar geupload wordt zoals is ingesteld in WD en VWS

mijn vraag is dus............... hoe komt dat daar en hoe krijg ik dat gestopt
ik gebruik die gegevens verder niet.

hopelijk is dit duidelijker.

groet,

Bert
Door wslangerak
Zoals gezegd kan je de rapporten stoppen waar ik aangaf. Verder zou je ven moeten kijken welke files het precies zijn die je niet wilt laten uploaden. WD genereert er nogal wat...
Ook bij de File creation/upload times kan je vrijwel alles uitschakelen wat je niet nodig hebt. Control panel > Internet file creation & uploads. Alle groene "ledjes" bij de files worden gecreëerd en/of geupload. Door op "Set" te klikken kan je per file(groep) de boel aan- of uitzetten.
Door Meteo Hoogeveen
hoi

ik heb alles wat ik wil gebruiken nu aan staan en wat niet uitgezet
vreemd dat de instellingen zo maar veranderen.

morgen kijken of het heeft geholpen

bedankt voor de info

groet,

Bert