Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door kluijfhout
Ik draai WD waarbij gegevens na een website wordt gestuurd die is gemaakt met WDL.

Nu wil ik op een andere website zelf een weersite gaan maken, maar dat gaat nogal wat tijd kosten omdat ik hier nog helemaal geen ervaring mee heb.

Kan ik WD gebruiken om weergegevens naar beide sites te sturen via FTP van WD.
Zo ja, hoe stel ik dat in?
Door SpeedyGJ
Je zou ook gewoon je bestaande WDL in iframe plaatsen op je andere website.
Het zal niet mogelijk zijn om de bestaande WDL op je andere site te plaatsen ivb met de leventje die je hebt.
Door wsMaurik
Je wilt de tweede website maken zonder WDL neem ik aan, dan is het wel mogelijk.

Je kunt ervoor zorgen dat de gegevens die WD upload naar je website op twee plaatsen komen en dan kun je de data gewoon gebruiken om tabellen en dergelijke te maken.
Weet niit of WD dit zelf kan of dat je de data eerst lokaal moet opslaan en dan met een FTP programma naar de tweede site upload.

suc6
Door jacg
Zoals jij het wilt kan dat zeker.

WDL heeft alleen de clientraw nodig en WD is in staat om de clientraw naar meerdere sites te uploaden.

Je moet in WD instellen dat je main internet settings verwijzen naar je nieuwe site.

Dan kun je in Webfiles/webpage setup, bij realtime clientraw upload for the client viewer/avg/wdl nog een andere ftp server aangeven. Daar vul je dus dan de gegevens in van je oude site.

Groeten,

Jacco