- 13 apr 2012, 19:06
Goede avond weer vrienden,
Na een lange periode van zoeken en dingen proberen om de elke zeg 6 dagen crash van
weather display en de daarmee gepaard gaande langzaam vastlopende weer laptop op te lossen bleek de opossing simpel.
Als ik geen crasch wilde moest ik de pc rebooten zeg elke 5 dagen het prog herstarten gaf GEEN oplossing alleen een regelmatige reboot.
Aangezien ik wel vaker gelezen heb dat mensen last hebben van weather display wat een crash veroorzaakte hierbij mijn oplossing.
Mijn weer pc draaid op windows vista maar ook windows 7 users hebben dr soms last van.
Mogelijk zijn er al mensen die dat toepassen en lachen om mn oplossing maar ik plaats het toch maar even.
Ik laat de pc auto reboot uitvoeren elke ochtend... je kan dat instellen in weather display onder:
Control panel
ga naar ftp&connections
vul links de tijd in dat je wil rebooten klik op > om de tijd te locken.
vul ook de dagen in dat je wil rebooten
zet reboot op ON dus op groen
druk op OK
Laat rechts de andere knop op rood staan (check for file off)
Wat je uiteraard WEL moet doen is:
Zorgen dat je pc kan opstarten zonder wachtwoord (is heel simpel)
Alle programma's die moeten draaien op je weer pc VAST maken aan prog opstarten
In mijn geval heb ik daar in staan :
virtual weather station
weather display
webcam capture programma
Heb het nu even draaien draaien en is een prima oplossing.
Uiteraard hoef je niet elke dag een reboot te laten uitvoeren je kan ook om de dag of 2x per week wat je zelf wil het is allemaal in weather display in te stellen.
mvr gr Chris
Na een lange periode van zoeken en dingen proberen om de elke zeg 6 dagen crash van
weather display en de daarmee gepaard gaande langzaam vastlopende weer laptop op te lossen bleek de opossing simpel.
Als ik geen crasch wilde moest ik de pc rebooten zeg elke 5 dagen het prog herstarten gaf GEEN oplossing alleen een regelmatige reboot.
Aangezien ik wel vaker gelezen heb dat mensen last hebben van weather display wat een crash veroorzaakte hierbij mijn oplossing.
Mijn weer pc draaid op windows vista maar ook windows 7 users hebben dr soms last van.
Mogelijk zijn er al mensen die dat toepassen en lachen om mn oplossing maar ik plaats het toch maar even.
Ik laat de pc auto reboot uitvoeren elke ochtend... je kan dat instellen in weather display onder:
Control panel
ga naar ftp&connections
vul links de tijd in dat je wil rebooten klik op > om de tijd te locken.
vul ook de dagen in dat je wil rebooten
zet reboot op ON dus op groen
druk op OK
Laat rechts de andere knop op rood staan (check for file off)
Wat je uiteraard WEL moet doen is:
Zorgen dat je pc kan opstarten zonder wachtwoord (is heel simpel)
Alle programma's die moeten draaien op je weer pc VAST maken aan prog opstarten
In mijn geval heb ik daar in staan :
virtual weather station
weather display
webcam capture programma
Heb het nu even draaien draaien en is een prima oplossing.
Uiteraard hoef je niet elke dag een reboot te laten uitvoeren je kan ook om de dag of 2x per week wat je zelf wil het is allemaal in weather display in te stellen.
mvr gr Chris