Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Keesb
Hallo mensen,

Ik heb een account op Weather Underground, en wil hier mijn weergegevens naar uploaden mbv WD. stationID in Weather Underground: IGELDERL91
Ik ga in WD naar Controlpanel en kies dan Weather Underground in het Publication-deel. In het venster wat dan opent, geef ik rechtsonder (Load Past Data) de periode die ge-upload moet worden op. Ik klik op Go en dan start het uploaden.
Echter als ik daarna op de internetpagina kijk, zijn mijn gegevens niet of slechts heel onvolledig te zien.
Wat doe ik fout bij het uploaden?
Als ik de laptop en WD gewoon heb draaien, worden de gegevens wel goed ge-upload.

Alvast bedankt.

Kees
Door dibasta
Keesb schrijft:
Hallo mensen,

Ik heb een account op Weather Underground, en wil hier mijn weergegevens naar uploaden mbv WD. stationID in Weather Underground: IGELDERL91
Ik ga in WD naar Controlpanel en kies dan Weather Underground in het Publication-deel. In het venster wat dan opent, geef ik rechtsonder (Load Past Data) de periode die ge-upload moet worden op. Ik klik op Go en dan start het uploaden.
Echter als ik daarna op de internetpagina kijk, zijn mijn gegevens niet of slechts heel onvolledig te zien.
Wat doe ik fout bij het uploaden?
Als ik de laptop en WD gewoon heb draaien, worden de gegevens wel goed ge-upload.

Alvast bedankt.

Kees

Hallo Kees,

Bij de vier opties (bij (Load Past Data) om aan te vinken zijn bij mij allemaal leeg !!

Gr,
Peter.
Door Keesb
Hallo Peter,

Bedankt voor je reactie.
Bij mij heb ik die vier keuzemogelijkheden ook uitgevinkt. Dat kan het dus niet zijn.
Lukt het uploaden van gegevens wel?
Heb je nog meer suggesties?

Kees
Door dibasta
Keesb schrijft:
Hallo Peter,

Bedankt voor je reactie.
Bij mij heb ik die vier keuzemogelijkheden ook uitgevinkt. Dat kan het dus niet zijn.
Lukt het uploaden van gegevens wel?
Heb je nog meer suggesties?

Kees

Hmm..
verder heb ik, real time op off, Main op On
current cloud cover: alles uitgevinkt.
Onder real time off: heb ik aleen het bovenste vinkje aan staan (swap gust/av speed).

Gr,
Peter.
Door dibasta
Kees,

Als ik naar WU ga, en bekijk je station, is daar niks mis mee toch?

Gr,
Peter.
Door Keesb
Hallo Peter,
Ik heb net Real Time op off gezet, en nu lijkt het inderdaad goed te gaan. Alleen als ik maart bekeijk in het maandoverzicht is alles leeg, maar als ik de gegevens per week bekijk is het wel in orde.

En de eerste dagen van april blijven leeg.

Maar het is in elk geval al een stuk beter!

Bedankt

Gr. Kees
Door Keesb
En nu staat er dus alles wel op! Grandioos!

Het zat hem dus kennelijk in de real time schakelaar.

Groet, en bedankt!

Kees
Door dibasta
Keesb schrijft:
En nu staat er dus alles wel op! Grandioos!

Het zat hem dus kennelijk in de real time schakelaar.

Groet, en bedankt!

Kees

Mooi dat het goed werkt !!

Gr,
Peter.