Hoi Collega's,
Eigenlijk heb ik precies hetzelfde probleem. Mijn netbook (Windows XP) met WD (Ver 10.73R Build 15) heeft prima gedraaid. Geen enkel probleem gehad tijdens de testperiode van twee maanden. Heb ik net van de week mijn station officieel aangemeld bij HWA, krijg ik ineens problemen. Murphy slaat weer eens genadeloos toe
Ik miste ineens data tussen 22:00 uur en 05:00 uur...dus ik de boel nagekeken en eens opnieuw opgestart...krijg ik ineens helemaal geen data meer aangeleverd van de Envoy logger.
De boel maar eens zorgvuldig gecontroleerd met Weatherlink...geen probleem...daar werkt alles prima! Dus de data wordt netjes ontvangen via de com5 poort. Steeds wanneer ik WD opstart blijft het scherm leeg van data. Na tig pogingen van rebooten en resetten, alles maar eens verwijdert en de boel opnieuw geïnstalleerd...daarmee ook de back-up files verwijdert...ai!!! Ik kan dus niet de boel terugzetten en resetten. Erg vervelend (helemaal nu ik net live ben). Wie heeft er nog ideeën en/of oplossingen.
Hartelijke groeten,
Frank Peters
meteo-loenen