Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door hfenten
Ik gebruik nu ongeveer drie maanden wetaher display. In het begin kon ik automatisch mijn gegevens uploaden naar mijn site. Sinds kort werkt dit niet meer. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn. Ik heb volgens mij alle instellingen goed staan.
Ik gebruik ook WDL. Dat werkt wel goed.
Bijlagen
signaturebanner-d6eac501aacef44207c5620eaa4257b2.gif
signaturebanner-d6eac501aacef44207c5620eaa4257b2.gif (3.15 KiB) 2726 keer bekeken
Door Doornenburg weerstation
wdl maakt gebruik van file die steeds geupload wordt, waar maakt je site gebruik van?
Door hfenten
WDL doet het goed (www.weerinalphen.nl) De andere gegevens wil ik uploaden naar een andere site. WD kan dit automatisch en in het verleden heeft dit goed gewerkt. Nu echter niet meer. Weet jij wat de oorzaak kan zijn?
Door ws vreewijk
Goede middag

Even in het wilde weg want ik ken je situatie niet.

Ga naar control panel klik daar op internet filecreation & uploads (man met rode hoedje bovenin)

Kijk of de schakelaar op groen staat MAIN INTERNET SWITCH moet op groen dus ON staan

Kijk als dat niet werkt of datgene wat je wil uploaden aangevinkt staat op page 1 setup en page 2 setup

Succes laat ff weten of je iets verder komt.

Controleer ook je instelling van je FTP upload dus waar je het heen stuurt.

gr Chris
Door hfenten
Hoi Chris,

Het werkt niet. WD load niets meer up. Ik zie maar even het wfp logo oplichten. Ook bij handmatig uploaden.
Door ws vreewijk
Zo maar een idee klopt wel de datum en tijd ???
Wat er word geupload.

En zie je zelf wel alles goed in WD ?? of staan daar ook niet de goede waarden ivm comport als dat wel goed is gok ik toch op je instelling van je host en zo.

Kijk ook eens hier:
http://wiki.weather-watch.com/index.php ... lay_Manual

Bekijk het stukje over conection to the internet.

Ik zelf gebruik maar een klein deel van WD dus kan je niet verder helpen dan dit.

:) Ik gebruik voor mn station virtual weatrher station namelijk.
En WD alleen voor one wire.

Succes

gr Chris