Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door ballegooijen
Ik heb vanuit WD helemaal niets geupload. Alleen maar vanuit WDL. De index pagina die daar staat is dan ook de startpagina in de Wrapper. Alles moet inderdaad wel in dezelfde map staan. Dus in jouw geval weather. De uploads moeten dan ook naar dezelfde map gaan. Ik gebruik ook mijn eigen Joomla menustructuur en dat is geen enkel probleem. Je kunt even kijken op http://www.ballegooijen.info/index.php/het-weer hoe ik het heb gedaan.
Succes,

Johan
Door walberg
Maar staat er nog iets aparts in de wdlconfig.xml? bepaalde verwijzingen. Ik krijg met mijn wrapper alleen het zinnetje dat ik adobe nodig heb.
Door ballegooijen
In de WDLconfig staat hoe jouw plaatje er uit ziet, dus welke meters, op welke plaats, enz. Als je de Adobe waarschuwing krijgt geeft dit normaliter aan dat Adobe Flashplayer niet is geïnstalleerd.

Gr.
Johan
Door walberg
En die is er al jaren, vorige week toen ik nog met het script van de heer van der Kuil werkte kreeg ik ook gewoon de instrumenten. Alleen met dat script was het jammer genoeg niet mogelijk om zelf iets rond Joomla op te zetten. Ik kan ook al die voorbeeldpagina's zien dus flash werkt gewoon. Het moet dus iets anders zijn.
Door ballegooijen
Heb je nog een andere browser geprobeerd? Tijdens mijn activiteiten had ik ook nogal eens dat niet zichtbaar werd wat ik had ingesteld. Als ik dan een andere browser probeerde was alles ineens daar. Soms blijft het hangen in een cache.
Door walberg
Nee ook safari doet hetzelfde en ik reload altijd alles opnieuw. Ik heb ook al in die meegeleverde index.html volgens de handleiding het path meegegeven achter de swf file. Helpt niets. B.T.W. flash versie voor de mac is 11.2 ook voor alle zekerheid nog maar weer eens ge installeerd, ondanks dat de updates regelmatig voorbijkomen.
Door walberg
Er miste gewoon een bestand, ik heb opnieuw (nou ja ik heb de mac versie van wdl gedownload omdat ik daarmee zicht heb op welke bestanden er in zitten). Ik miste het bestand sfwobject.js, dit werd in de meegeleverde index.html wel aangeroepen maar het bestand zag ik nergens terug, vreemd, maar goed nu krijg ik dus wel het flash bestand (tja daar staat nu wel van dat oranje troep overheen omdat ik de key nog niet heb en ik moet de iconen nog aanpassen, ook een goed template pakken of misschien maak ik die zelf nog wel, config.css aanpassen etc) Maar het belangrijkste is er.
Door ballegooijen
Ja, achteraf is de oplossing altijd simpel maar het moest bijna wel zoiets zijn. Ik heb ook pas de key aangevraagd toen ik alles goed had staan. Dan krijg je later niet zo snel spijt.
Veel succes nog.

Gr,
Johan