Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door wslangerak
Hallo Gert,

De files staan in je directory /index_bestanden op je site. Klik maar op deze link, dan zie het plaatje wel.

http://weerstationwoerden.kijkopdewereld.com/index_bestanden/image391.jpg

Met welk programma heb je de website gemaakt? Waarschijnlijk met Frontpage of een andere MS Office applicatie? Dan zit daar waarschijnlijk het probleem. Niet iedere hostingprovider heeft frontpage extensies beschikbaar. Wie is je provider?

Groeten,
Kees.
Door WeerStationWoerden
hoi Kees ik dat dit bericht nog niet gezien sorry

homepage gemaakt met Microsoft Office Publisher en geupload met Microsoft Office FrontPage provider= Telfort

zal morgen verder kijken tis al laat en morgen weer vroeg op

ps als ik die url aanklikt zie ik
Forbidden
You don't have permission to access /index_bestanden/image391.jpg on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

bedankt voor je hulp hoop morgen meer te weten
MVG Gert

wslangerak schrijft:
Hallo Gert,

De files staan in je directory /index_bestanden op je site. Klik maar op deze link, dan zie het plaatje wel.

http://weerstationwoerden.kijkopdewereld.com/index_bestanden/image391.jpg

Met welk programma heb je de website gemaakt? Waarschijnlijk met Frontpage of een andere MS Office applicatie? Dan zit daar waarschijnlijk het probleem. Niet iedere hostingprovider heeft frontpage extensies beschikbaar. Wie is je provider?

Groeten,
Kees.
Door wslangerak
Hallo Gert,

Wat die foutmelding betreft, da's vreemd want ik zag gisteren alle plaatjes wel, zoals bijv. het gemeentewapen van Woerden (denk ik) en een kleine foto van een windmeter. Iets in de .htaccess veranderd denk ik?

Nogmaals, kijk uit met Frontpage, dat gaat niet altijd goed bij iedere provider.

Ik zal dit topic afsluiten omdat je een nieuw hebt geopend in de Weatherlink categorie.

Gr,