Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Wietse
Hier gaat de computer om ongeveer half 10 uit, en dan haalt Weather Display de gegevens volgende morgen op, maar helaas zonder reset.
Dit moet ik iedere dag zelf handmatig doen, rond 00.00 uur.

Ik zou het erg fijn vinden als iemand hier nogmaals een verzoek kan indienen aan de maker(s) van Weather Display.

Met vriendelijke groet,
Wietse ter Haar
Door WeerStationWoerden
ik gebruik WD 24/7
alleen heb het probleem dat die nog wel eens vast loopt
soms na een paar dagen de andere keer binnen een paar uur ... oorzaak geen idee
wat ik wel zie op HWA is dat om 00:00 rare waardes staan bij mij en na de volgende update is alles weer oke
Bijlagen
fout_op_hwa_klein.jpg
fout_op_hwa_klein.jpg (90.62 KiB) 2590 keer bekeken
Door Eckie76
Wietse schrijft:
Hier gaat de computer om ongeveer half 10 uit, en dan haalt Weather Display de gegevens volgende morgen op, maar helaas zonder reset.

Ik zou het erg fijn vinden als iemand hier nogmaals een verzoek kan indienen aan de maker(s) van Weather Display.

Met vriendelijke groet,
Wietse ter Haar

Waarom stap je niet gewoon over op WS Win?
Is toch van de zotten dat je elke dag rond 0:00 moet resetten. Zo kan je niet eens 2 dagen er tussenuit zonder je zorgen te hoeven maken.
Door weerzoetermeer
Mannen van het goede 'weer'leven,

Kunnen we on-topic blijven? Dit topic is een oproep voor gebruikers van WD die het programma niet 24 uur per dag aan hebben staan.

Gr.
Thierry
Door petergroeneveld
Wietse schrijft:

Met vriendelijke groet,
Wietse ter Haar

Is dit misschien de "oplossing"?
Door Wietse
Nee, dat is ook niet de oplossing.
Waardeloos dat Weather Display, echte prutsers.

Ik heb nogmaals een reactie geplaatst daar, en als ze niet reageren ga ik direct over op WSWin, dat is waarschijnlijk een beter programma.
Door Meteonoord
Wietse schrijft:
Nee, dat is ook niet de oplossing.
Waardeloos dat Weather Display, echte prutsers.

Nou, nou is dat niet wat te cru, Wietse ?

Een beetje respect voor de medemens mag toch wel, niet ?

Omgaan op deze manier met mensen vind ik niet passen.

Groet,

Bert
Door Wietse
Ja, oke.

Maar dit is al de tweede keer dat ik dit op het forum van Weather Display meldt.
En als ook nog andere mensen dat doen en daar ook geen fatsoenlijke oplossing/reactie voor krijgen vind ik dat ook niet erg aardig.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13