- 08 jan 2011, 18:40
kingroi schrijft:
Hein,
Heb je bij de het controlpanel, bij 'web files / real time ftp' de gegevens ingevuld van je ftp en de schakelaar aan (op groen) gezet?
Als je dat hebt gedaan, dan zou onder in je taakbalk, bij je icoontjes rechts een icoontje moeten komen van de realtimeftp2.exe. Als je op dat icoontje dubbelklikt, krijg je een schermpje waar je kan volgen wat er gebeurt.
Theo
Hoi,
Er wordt door WD netjes een clientrawfile gemaakt. Die upload door WD vindt niet plaats, terwijl RealTimeFTP2.exe niet laat zien dat er iets niet goed gaat.
Eerst dacht ik dat het met gewijzigde schrijfrechten op de server te maken had. Niet dat ik zelf iets veranderd had, maar goed, je weet maar nooit. Dat is het niet.
Handmatig ftp werkt gewoon, door WD een extern programma laten werken gaat ook gewoon goed. Het is dus volgens mij de eigen ftp-client van WD.......
vr.gr.
Hein
Hein,
Heb je bij de het controlpanel, bij 'web files / real time ftp' de gegevens ingevuld van je ftp en de schakelaar aan (op groen) gezet?
Als je dat hebt gedaan, dan zou onder in je taakbalk, bij je icoontjes rechts een icoontje moeten komen van de realtimeftp2.exe. Als je op dat icoontje dubbelklikt, krijg je een schermpje waar je kan volgen wat er gebeurt.
Theo