Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door weerzoetermeer
Hoi Gert,

Zover ik het weet kan WD niet werken met de usb express mode van WL. Je moet dus de logger terug zetten in serieel. Vervolgens zorg je eerst dat WL weer gaat werken met je usb logger door in WL te kiezen voor serieel (ipv USB) en laat WL zelf de poort zoeken. Zodra je het compoort nummer weet kan je dat weer gebruiken in WD. Maar niet vergeten dat WL en WD niet samen gaan. Je kan maar één programma tegelijk gebruiken of je moet gaan werken met VirtualVP.

Om de logger terug te krijgen naar serieel moet je deze tool gebruiken: http://www.davisnet.com/support/weather ... r_ver2.exe

Wat je ook nog eerst even moet nakijken in WD is of je de Rev B data logger hebt aangeklikt bij station settings.

Gr.
Thierry
Door Gert
Ik wou even een afbeelding van het popup te plaatsen dan kun je zien wat ik bedoel.
Waarom kan ik geen afbeelding plaatsen?
Door weerzoetermeer
Misschien is je afbeelding te groot? max 150 kb geloof ik en iets van 600 x 600.

Maar lukt het dan ook niet met die tweede link?

Gr.
Thierry
Door Gert
Foto is 24 kb,dus daar kan het niet aan liggen.
Maar even wat anders,ik heb weer wat anders geprobeerd,heb in WD op compoort 4 gezet,en nu krijg ik verbinding ,en het doet het ook nog!
Sta voor een raadsel.