Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door poldeleeuw
Hij bedoelt waarschijnlijk dat er nu meer en meer andere bronnen gebruikt worden zoals: Silverlight, HTML5, ...
Door jacg
Klopt,

Flash was dé oplossing voor dynamische scripts. Echter heeft als nadeel dat er voor elk platform flash clients geschreven moeten worden. Deze clients belasten de systemen zwaar, vooral voor mobiel gebruik is dit funest, de accuduur gaat enorm omlaag. Apple heeft de beslissing genomen om flash te boycotten en te gaan voor HTML 5. Er komen nu meer en meer HTML5 georienteerde oplossingen.

Maar begrijp me goed, natuurlijk kun je wdl kopen, je hebt daarmee echter geen complete website.
Door Hans1960
Oke dat begrijp ik
Ik kan ook op mijn Iphone bepaalde (weer)website,s niet openen omdat die geen flash bestanden ondersteund !!

Ik heb al een begin met de website (wat een werk)
Maar weet niet of het uploaden van de gegevens van mijn weerstation via WD moet gaan of via WD Live ?

Ben er wel bang voor dat ik (nog) heel veel vragen ga stellen op het forum ....

Gr Hans.
Door jacg
Weather Display kan gewoon uploaden.

Kijk anders eens op Saratoga Weather bij templates.
http://saratoga-weather.org/index.php

Een goede start om te beginnen, je zult je wel even moeten inlezen maar dat hebben we allemaal gedaan.

Waar het op neerkomt is dat je weatherdisplay een paar files laat uploaden, waar alle essentiële informatie in staat. De scripts op je website verwerken dat dan in actuele informatie.

Groeten,

Jacco