Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Meteonoord
osjohn schrijft:
Die kan zelf naar 4 sec, maar dat lig toch wel een beetje aan de snelheid van de computer.

rename the file as a tempory file, heb ik niet aangevinkt omdat dat ook niet op elke server goed werkt.

Dan heb ik restart/ reset op 5 minuten staan
upload the clientrawhour every 5 minuten

John

Hi John,

Ik heb ze identiek gezet en nu maar afwachten tot morgenmiddag.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door wslangerak
Bert, de bestanden die je hebt gestuurd geven geen enkele aanwijzing waar het fout gaat.
Toch nog even de vraag: heb je alleen WD draaien of daarnaast nog andere programma's? Da's belangrijk om te weten.
Door Meteonoord
wslangerak schrijft:
Bert, de bestanden die je hebt gestuurd geven geen enkele aanwijzing waar het fout gaat.
Toch nog even de vraag: heb je alleen WD draaien of daarnaast nog andere programma's? Da's belangrijk om te weten.

Kees,

Er draaien meerdere programma's maar.............
waarom is het dan alleen WD en elke keer exact om 13.00 uur ?

Zoals je wellicht gelezen hebt heb ik ook iets op advies van osjohn veranderd, mocht dit morgen geen wijzigingen geven en WD slaat weer vast dan ga ik daarna om 12.30 alle andere programma's uit zetten en dan kijken naar de reactie.

Als je kijkt naar document2 dan zie je toch naar mijn bescheiden mening dat WD zelf de fout ook aangeeft.

Maar we zien wel weer na de test(en) en zal ik morgen op dit forum verslag doen.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Eckie76
Bert,

heb je al geprobeerd weer de allernieuwste versie van WD te downloaden?
Kan zijn dat er een bug in zit.
Door Meteonoord
Eckie76 schrijft:
Bert,

heb je al geprobeerd weer de allernieuwste versie van WD te downloaden?
Kan zijn dat er een bug in zit.

Olaf,

Ik heb, volgens mij, de nieuwste versie ( 10.37N )
Door Eckie76
25 april jl. is er een nieuwe 10.37 N gelanceerd.

Main Weather Display install file v10.37N
for Windows 98 / 2000 / ME / XP/VISTA & NT
Version on 25 April 2009 - 01:31:12

Als je de oudere 10.37 N van januari hebt, zou ik eens die nieuwste proberen.
Wat ik uit het verleden weet van WD, is dat Brian Hamilton erg vaak bugs ontdekt, en dan weer een update lanceert.
Helaas ben ik nu een beetje uit WD gestapt, maar ik heb er lang mee gewerkt in de beginjaren.
Ik denk niet dat het te maken heeft met andere software die je draait, maar dat er sprake is van een bug.
Door Eckie76
Correctie!

Het moet deze zijn van 4 mei:

Weather Display with error/crash debug code v10.37N debug
Version on 4 May 2009 - 09:02:09 17.11 MB Download

Kan je hier downloaden: http://www.weather-display.com/files.php
Door osjohn
Olaf, dan zouden wij ook problemen moeten hebben, en die van 4 mei is ook nog een beta versie.

Ik heb zelf problemen gehad omdat de computer te traag was, terwijl hij de clientraw.txt nog aan het uploaden was begon WD al de nieuwe clientraw.txt te uploaden.

Dat gaf het probleem dat die file op het net corrupt werd en verdomde om hem te laten overschrijven.

John van Os
Door Meteonoord
Eckie76 schrijft:
Correctie!

Het moet deze zijn van 4 mei:

Weather Display with error/crash debug code v10.37N debug
Version on 4 May 2009 - 09:02:09 17.11 MB Download

Kan je hier downloaden: http://www.weather-display.com/files.php

Ik heb inderdaad de januari versie.

Het lijkt mij, mede de opmerking van osjohn, handiger om eerst de twee test te doen. Ik heb wel de nieuwe, betaversie, al gedownload.

Ik hou een ieder op de hoogte.
Door Meteonoord
osjohn schrijft:
Die kan zelf naar 4 sec, maar dat lig toch wel een beetje aan de snelheid van de computer.

rename the file as a tempory file, heb ik niet aangevinkt omdat dat ook niet op elke server goed werkt.

Dan heb ik restart/ reset op 5 minuten staan
upload the clientrawhour every 5 minuten

John

Hi John en de rest van de lezers,

Ik heb alles ingesteld volgens het advies van John en gewacht tot 13:00 uur en wat denk je ?

Mis, het had geen resultaat, nog steeds een blokkering.

De volgende test is om alle weerprogramma's uit te zetten om 12:30 en dan kijken of het dan wel goed gaat. I.v.m met verjaardagen weet ik niet of dat morgen of overmorgen gaat lukken. Zo gauw de test is geweest zal ik dat weer op het forum melden.

Als dit ook niet lukt zal ik het advies van Olaf opvolgen.

Groet,

Bert J. van Bergen