Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door JPC
Nog een puntje van kritiek op WU.
Ik ben gestopt met het uploaden van mijn webcam image naar WU, omdat het uploaden van WD daardoor, af en toe, nogal lang duurde. Nu upload WD weer als een speer.
Door nolversteeg
Hallo Meteovrienden,

Het blijft een zooitje met weather underground bij deze heb ik de upload stopgezet, misschien dat wij als Hollanders de neuzen eens dezelfde kant op kunnen zetten en ook stoppen met de upload totdat zij het plaatje veranderd hebben want dit staat nergens op

groeten Nol versteeg
meteoeersel.nl
Door westkapellegek
nitrx schrijft:
Ik denk dat ik ook maar stop ze zeggen dat ze het al 3 maanden weten en doen 3 x niks moet eerst nog een goed historie script schrijven want die werkt nog goed van WU http://www.apeldoorn.tk/weer/historie/ :(

Ik weet niet hoe je te werk gaat, maar misschien is pwsweather.com wat. Het enige nadeel is dat het tijdsverschil 2 uur is. Verder is de station historie goed.

Niek
Door nolversteeg
Hallo Meteovrienden,

De toegevoegde waarde voor mij is 0, het is wel leuk dat ze alle data verzamelen maar de presentatie daarvan is helemaal niets, voor hen een leuke site die door de reclame wat op kan leveren en er niets voor willen of hoeven te doen, wel iets anders dan HWA , en de data is er als je het tenminste opslaat op je eigen systeem ,en niet blind gaat op de opslag van WU.

groeten Nol,
mrtroeersel.nl
Door amvih
In het Engels is hij inderdaad normaal.

Ik heb nogmaals een mail gestuurd op hun eerste reactie, kreeg dit nu als 2e reactie.

Hello,
We are sorry for the inconvenience, but this issue is still being worked on. We have to have a resolution soon.

Thank you for your support!

xxx.

Toch nog maar even afwachten en voorlopig even Engels als default taal instellen.

gr.
Arie
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8