Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door wslangerak
Nog even een reactie van mijn kant.

Laat ik voorop stellen dat meedenken áltijd wordt gewaardeerd! B)

Brian heeft het momenteel blijkbaar erg druk met een nieuwe aanvulling op WD: een add-on programma om grafieken te maken van je gegevens. Erg interessant natuurlijk, maar ik vind dat hij daarom de andere lopende zaken niet uit het oog mag verliezen.
Maar ja, wie ben ik. Ook maar een eenvoudige boere-weeramateur uit Nederland. Pardon, waarvandaan zegt u? Tja, zo gaat dat.

Maar als ik morgen nog geen reactie van meneer Hamilton op het forum zie zal ik hem een email sturen, beloofd. Of een brief. Of een postduif.

Ik zit zelf ook nog met een TFA Nexus-WD probleem waar ik al maanden geen oplossing voor zie verschijnen. Dat ergert me mateloos, regelmatig ineens 35°C in WD terwijl mijn console gewoon 7,3°C ofzo aangeeft. En dus klopt je temperatuur niet, én je extremen deugen niet meer én moet je dus alles weer goedzetten zodat we geen Tx van 35°C hebben eind oktober....

Ach een beetje frustratie af en toe moet je hebben, toch? Het leven is al zo simpel.

Ik houd jullie op de hoogte!
Door petergroeneveld
wslangerak schrijft:
Nog even een reactie van mijn kant.

Laat ik voorop stellen dat meedenken áltijd wordt gewaardeerd! B)

Brian heeft het momenteel blijkbaar erg druk met een nieuwe aanvulling op WD: een add-on programma om grafieken te maken van je gegevens.
.........

Weet niet of hij het zo druk heeft sommige vragen van andere topics op het WD forum beantwoord hij gewoon.
Door wslangerak
Deze mail is inmiddels verzonden aan Brian:

Hi Brian,

Hope you are alright!

Will you please have a look (again) at this topic in the Weather-Watch forum?

http://www.weather-watch.com/smf/index. ... #msg345901

For some people this really is a problem since the dutch www.hetweeractueel.nl is considering to ban WD stations from their extremes pages as long as there's no solution for the daily reset.

Thanks in advance for your attention on behalf of several dutch amateurs!

Kind regards,
Kees
www.weerstationlangerak.nl

Jullie horen het resultaat!
Door Wietse
Kees, bedankt voor je moeite.
Maar ik denk dat die Brian het helemaal niet zo druk heeft. Hij beantwoord nu wel weer mails, zie ander topic.
En ons laat hij staan. Een erg egoïstische man, lijkt mij.
Denkt alleen maar aan zich zelf.
Door osjohn
Wietse schrijft:
Maar ik denk dat die Brian het helemaal niet zo druk heeft. Hij beantwoord nu wel weer mails, zie ander topic.

Dit is wel een makkelijk oordeel.

John
Door Wietse
osjohn schrijft:
Wietse schrijft:

Dit is wel een makkelijk oordeel.

John

Ja, oke.
Maar hij laat ook echt helemaal niks van zich weten.
Hij kan bijv. toch wel zeggen van: "Momenteel heb ik het erg druk, of iets anders".

Dit probleem duurt al sinds Juli, en nog steeds geen reactie.
Door petergroeneveld
Wietse schrijft:

In het topic die jij in het WD forum hebt geopend, over je probleem, heeft Brian in principe al een antwoord gegeven tenminste als ik het goed heb gelezen.
Door wslangerak
Môge,

Zojuist deze mail naar Brian gestuurd:

Hi Brian,

Please give us at least some reaction...in the forum or by email.

Cheers,
Kees

Ik snap ook niet waarom hij niet meer reageert....

Gr,
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13