Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door gieltje
Hoi mensen,

Ik ben al lekker op weg en zo langzamerhand begin ik het allemaal een beetje te snappen. Waar ik echter niet achter kan komen is de lange pauze in WDL voordat hij een update weergeeft. Als je op mijn site kijkt (site is nog in ontwikkeling, dus let niet op de rest) dan zie je dat hij in WDL regelmatig aangeeft "geen gegevens sinds" Er zit wel een seconde of 30-40 tussen een update. Dat is niet echt live te noemen. Een ander probleempje waar ik ook niet achter kan komen is dat hij maar blijft aangeven dat het mistig is. Nou, de lucht is hier strak blauw dus dat lijkt me niet goed...
Wie o wie kan me helpen...

Groet, Gerard
Door Regards
Gerard,

Om de hoeveel tijd update je WMR-200? in je wdlconfig_temp_gauges.xml staat namelijk: 4 4 sec, zet deze eens op 30 sec denk dat je update dan beter is, het heeft geen zin om dit sneller te zetten (of je moet een VP2 hebben).
Over je mist weet ik dat je dan in WD moet gaan zoeken, kijk eens op de openings pagina van WD of je hier hetzelfde heb staan (zie net dat deze nu op zonnig staat, en geen mist meer).

Gr Rik
gieltje schrijft:
Hoi mensen,

Ik ben al lekker op weg en zo langzamerhand begin ik het allemaal een beetje te snappen. Waar ik echter niet achter kan komen is de lange pauze in WDL voordat hij een update weergeeft. Als je op mijn site kijkt (site is nog in ontwikkeling, dus let niet op de rest) dan zie je dat hij in WDL regelmatig aangeeft "geen gegevens sinds" Er zit wel een seconde of 30-40 tussen een update. Dat is niet echt live te noemen. Een ander probleempje waar ik ook niet achter kan komen is dat hij maar blijft aangeven dat het mistig is. Nou, de lucht is hier strak blauw dus dat lijkt me niet goed...
Wie o wie kan me helpen...

Groet, Gerard
Door gieltje
Hoi Rik,

Ja, dat gaat een stuk beter zo....Tja, een Davis zal er in de toekomst nog wel een keer gaan komen..Ik ga me eerst met de WMR wel vermaken.

Groetjes, Gerard