Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Thorbon
Vorige avond heb ik WD verhuist naar een andere pc volgens de juiste richtlijnen zoals ergens gemeld stond.. Alles is netjes overgezet en wordt mooi ingelezen alleen heb ik nog 3 problemen. De currentsolardiscription geeft niet meer avondschemering of ochtendschemering weer in de morgen of avond en ook zie ik icoon iroxdata onderaan rechts niet meer verschijnen. Ook worden de gegevens niet meer automatisch ingelezen van de vorige nacht wanneer WD een uur of 3 heefft uitgestaan.. Wel komt vb de regen die in die 3 uur gevallen is opeens op dat moment erbij (het is dus net alsof er op dat ogenblik vb 6mm regen is gevallen terwijl dit verspreid was in de vorige 3 uren).. Iemand een oplossing.. Vooral voor het geval van ochtendschemering en avondschemering want hier baseer ik mijn iconen op en werkt dit dus niet meer..
Door Thorbon
Bijkomend probleem..

Alles flipt.. windsnelheden tot 150 km/uur en neerslag tot 50mm..
ligt dit mss aan mijn poort voor inlezen van de gegevens? Maar dat is gewoon een usb..