Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door deja46
In mijn Weather Display Live scherm loopt achter de stationsnaam de tijd/datum tekst door de beschrijving van het huidige weer heen. Weet iemand hoe dat op te lossen?
Het is te zien op mijn site: www.meteoijsselenlek.nl onder "lokaal weer", "animatie".
Door Regards
deja46 schrijft:
In mijn Weather Display Live scherm loopt achter de stationsnaam de tijd/datum tekst door de beschrijving van het huidige weer heen. Weet iemand hoe dat op te lossen?
Het is te zien op mijn site: www.meteoijsselenlek.nl onder "lokaal weer", "animatie".

Of je naam kleiner maken of in WDL Configurator je beschrijving wat 'opschuiven' naar links toe.
Dit doe je in de tabblad 'Instruments'.

Suc6 Rik
Door deja46
Bedankt voor het snelle antwoord, maar ik heb geen idee hoe ik in de WDL configurator moet komen.
Door Regards
deja46 schrijft:
Bedankt voor het snelle antwoord, maar ik heb geen idee hoe ik in de WDL configurator moet komen.

??? Hoe heb je je instellingen dan gedaan ???
Neem aan dat je de boel van heb gedownload v.d. site van http://www.weather-display.com/files.php
En je dit heb uitgepakt en geinstalleerd op je PC/Laptop/Server, hier zit namelijk het programma WDL Configurator bij.
Of heb je alleen de wdlconfig.xml aangepast? hierin kan je namelijk ook het blokje 'beschrijving' ook 'opschuiven'.
ga naar deze regel in je wdlconfig.xml bestand en pas de waarden hierin aan (beetje proberen wat het beste is) pas de 368 aan.

Gr Rik
Door deja46
Ik heb destijds wel zelf de boel gedownload, maar een ander heeft de instellingen geregeld. Ik geloof inderdaad dat alleen met wdlconfig.xml iets gedaan is. Maar daar kom ik verder dan wel uit. Nogmaals bedankt!

Jan
Door Regards
deja46 schrijft:
Ik heb destijds wel zelf de boel gedownload, maar een ander heeft de instellingen geregeld. Ik geloof inderdaad dat alleen met wdlconfig.xml iets gedaan is. Maar daar kom ik verder dan wel uit. Nogmaals bedankt!

Jan

Graag gedaan hoor Jan, Topic kan gesloten worden.

Gr Rik