Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door SpeedyGJ
Ik zag op een website waar de meters van WDL om de 2 seconden veranderen. Deze optie kan ik niet in WD terug vinden gezien deze maar tot 3 seconden gaat. Iemand idee wat ik dan wel moet instellen?
Door SpeedyGJ
Waarom zou dat nodig moeten zijn dan?
WDL leest de clientraw en die wordt om de 3 seconden geupdate, WDL heb ik al op 2 seconden staan maar die clientraw zou ook om de 2 seconden moeten verversen en die instelling is niet mogelijk, min 3sec.
Door Wietse
Ik denk dat je hiervoor toch de nieuwste mogelijkheden nodig hebt van Weather Display.
In dit geval dus versie 10.37 P, build 9.

Edit: Ik weet niet of het probleem hiermee opgelost is.
Je kan echter wel een customclientraw.txt uploaden om de 2 seconden, misschien lost dit het probleem op.
Door tinuz97
Kijk ook even welke verse realtime ftp.exe je hebt aub.
Dat is dat gele ding onderin je taakbalk waar continu een rood pijltje in oplicht.
Want dat is ook belangrijk,quote van de site wd:
New Ftpupd.exe version that has ftp uploads up to 4x faster than before!.
Door SpeedyGJ
Ik heb nieuwe WDL en WS geinstalleerd maar resultaat blijft het zelfde.
Zelfs die van jou gaat sneller dan die van mij, opzich geen probleem maar vind het gewoon vreemd.
Door osjohn
SpeedyGJ schrijft:
Zelfs die van jou gaat sneller dan die van mij, opzich geen probleem maar vind het gewoon vreemd.

Het kan ook aan de snelheid van de computer liggen, die moet de data berekenen,
en aan de internetsnelheid, aan andere software dat invloed op je computer geeft.

John
Door osjohn
osjohn schrijft:
SpeedyGJ schrijft:

Het kan ook aan de snelheid van de computer liggen, die moet de data berekenen,
en aan de internetsnelheid, aan andere software dat invloed op je computer geeft.

Draai je met XP, hoeveel Ram geheugen heb je, welke processor, heb je softwarematig XP opgeschroeft ??

Er zijn zoveel mogelijkheden om de computer sneller te maken.

John
Door SpeedyGJ
Pentium 4 2.26ghz > draait 2.27ghz - 1024mb DDR3 ram - 40gb HD. Windows XP Pro legitieme versie (dus geen illegale versie)
Upload is 702kb/s.

WeatherLink = Upload grafieken om de 5min, inc data naar HWA / Awekas / Waldnet.
Cumulus = Realtime data (alleen txt bestand net als WD(L))
Weather Display (Live) = meer voor langdurig bekijken van live gegevens waardoor je brouwser niet hangt.
Virtual VP = Meerdere programma's draaien met VP2.

Cumulus doet wel om de 2 seconden.
In het programma kan ik dus met clientraw.txt maar tot 3seconden instellen (in de instellingen), en hier ligt het dus aan.

Kortom, het zal zeker niet aan de PC liggen maar meer om de instellingen van 3 seconden, zelfs al zet ik deze handmatig op 2 seconden, dan nog veranderd hij em weer naar 3 seconden.