Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door millingenweer
hallo ik heb een vraag, zit al een tijd met wd aan de gang tekrijgen maar krijg hem op een of andere manier niet goed. Is er ook iemand van u die de goede instellingen heeft en hier eventueel een kopie van kan maken. Met name de upload instellingen naar de website daar gaat het hier fout.
Door wslangerak
Hier een voorbeeld.

Als je meer vragen hebt horen we het wel!

Succes en groeten,
Bijlagen
wd_ftp_internet.jpg
wd_ftp_internet.jpg (81.26 KiB) 3088 keer bekeken
Door Regards
wslangerak schrijft:
Hier een voorbeeld.

Succes en groeten,

Kees,

Mag ik even inhaken op je print screen?
Je hebt namelijk bij: Remote Directory (on the FTP site) staan dat dit afhankelijk is van je provider, dit is niet zo.
Vul je hier niets in dan komen de WD gegevens in je root directory te staan, vul je hier bijvoorbeeld (wel eerst aanmaken op je site) /WD in dan komen alle gegevens in deze directory te staan.

Gr Rik
Door reitsma1960
wslangerak schrijft:
Hier een voorbeeld.

Succes en groeten,

Kees,

Mag ik even inhaken op je print screen?
Je hebt namelijk bij: Remote Directory (on the FTP site) staan dat dit afhankelijk is van je provider, dit is niet zo.
Vul je hier niets in dan komen de WD gegevens in je root directory te staan, vul je hier bijvoorbeeld (wel eerst aanmaken op je site) /WD in dan komen alle gegevens in deze directory te staan.

Gr Rik

Bedankt voor de tip, Rik. Ik had het net als Kees maar ga het direkt veranderen.
Zo leer je elke dag weer wat!

Oebel
Door Regards
reitsma1960 schrijft:
Bedankt voor de tip, Rik. Ik had het net als Kees maar ga het direkt veranderen.
Zo leer je elke dag weer wat!

Oebel

Pas hier wel mee op Oebel, je zult alles moeten veranderen naar je verwijzingen naar je site.
Als je het zo hebt staan prima, draait het dan draait het, weet wel waar je aan begint.
Mijn schrijven ging uit van een verse WD instelling.
Ik zie dat alles bij jouw in je root directory staat, weet wel waar je aan begint Oebel, je moet dan een hoop veranderen.

Gr Rik
Door reitsma1960
Pas hier wel mee op Oebel, je zult alles moeten veranderen naar je verwijzingen naar je site.
Als je het zo hebt staan prima, draait het dan draait het, weet wel waar je aan begint.
Mijn schrijven ging uit van een verse WD instelling.
Ik zie dat alles bij jouw in je root directory staat, weet wel waar je aan begint Oebel, je moet dan een hoop veranderen.

Gr Rik

Klopt Rik, ik had het al gemerkt en laat het zoals het is.

Bedankt voor de waarschuwing,

Oebel
Door wslangerak
Rik, ben het met je eens, maar /public_html is bijvoorbeeld bij mij de root van mijn site, dus soms wel degelijk nodig.
Bij sommige providers kan dit bijv. /www zijn.

Gr,
Door Regards
wslangerak schrijft:
Rik, ben het met je eens, maar /public_html is bijvoorbeeld bij mij de root van mijn site, dus soms wel degelijk nodig.

Gr,

Dan heb ik mazzel dat het bij mij werkt Kees, wist ik niet, ik heb op mijn site een dir aangemaakt en dit zo gezet in WD.

Gr Rik
Door Regards
wslangerak schrijft:

Gr,

Dan heb ik mazzel dat het bij mij werkt Kees, dit wist ik niet, ik heb op mijn site een dir aangemaakt en dit zo gezet in WD, en het werkte gelijk.

Gr Rik
Door tinuz97
wslangerak schrijft:

Gr,

Inderdaad,hebben wij toen ook nog bij mij mee zitten 'pielen' als je dat kan herinneren Kees :laugh: (vnc)