Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door forsurh
Het was me nog niet eerder opgevallen maar sinds een van de laatste versies geen regelmatige upload van WAP en enkele custom files. Natuurlijk heb ik een setup gedaan in internet files & creation.

Tevens upload ik naar 2 servers.

Ik heb wel het idee dat de ene server beter ververst wordt dan de andere.....

Ook heb ik dus last met de upload naar HWA. Mogelijk dat het komt door de 2 server instelling, maar dat kan ik er niet goed uithalen.

Vaag maar er zijn hier enkele WD freaks..Enig idee?

Overigens worden de files wel gecreeerd....

Groeten,
Wisse

www.weerstation-grootegast.nl
Door fotogw
forsurh schrijft:
Het was me nog niet eerder opgevallen maar sinds een van de laatste versies geen regelmatige upload van WAP en enkele custom files. Natuurlijk heb ik een setup gedaan in internet files & creation.

Tevens upload ik naar 2 servers.

Ik heb wel het idee dat de ene server beter ververst wordt dan de andere.....

Ook heb ik dus last met de upload naar HWA. Mogelijk dat het komt door de 2 server instelling, maar dat kan ik er niet goed uithalen.

Vaag maar er zijn hier enkele WD freaks..Enig idee?

Overigens worden de files wel gecreeerd....

Groeten,
Wisse

www.weerstation-grootegast.nl

Dag Wisse,

Heb je de meest recente WD versie in gebruik? Op de website van WD kun je bij "Version History" zien wat de wijzigingen zijn. Recent is het FTP programmaonderdeel aangepast. Ik denk dat het de moeite waard is hier even te kijken of in de meest recente versies een bugfix zit die misschien het probleem oplost!

Gerhard Witteveen
www.weeropdeveluwe.nl
Door forsurh
Klopt,

Op dit moment kies ik echter voor versie 10.37P build 44

Dit draait het meeest stabiel. Wanneer er nieuwe versies uitkomen zal ik dit blijven testen totdat ik er een betere tussen vindt. Ik heb zelfs jaren met versie 10.18 gedraaid........

groeten,
Wisse