Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door twister
Beste weercollega's,

Ik heb al een hele tijd de Davis Vantage Pro met als app Weather Display.
Ik heb al een aantal malen een poging ondernomen om de tags te gebruiken echter dat lukt mij niet. De code voor de tag wordt alleen vermeld en geen waarden
(zie linkerzijde op wxlocal)

Een voorbeeld is zie www.weerstationodiliapeel.nl/wxlocal.html

de tags worden blijkbaar niet verwerkt, weet iemand hoe dit kan?
Ik heb een schermafdruk van het menuscherm:
- control panel
- FTP connections
- General FTP functions

Groeten Lambère

Bijlagen
wxlocal.jpg
wxlocal.jpg (146.74 KiB) 2793 keer bekeken
Door wslangerak
Hoi Lambère,

Dit scherm gaat alleen over het uploaden van de files. Voor het genereren van de files moet je de settings maken in Control panel > Web files/Web page > Tabblad Custom webpage setup. Daar vul je de pagina's in die met tags moeten worden gevuld.

Succes!
Door Snarf2000
En als je eerst eens die lege regel weghaald onder "remote filename" bij "files to upload".

Daarbij is het overzichtelijker als je de files in een apparte folder opslaat.
Nooit in de root van een website.
bv: /httpdocs/hwadata

Frans
Door twister
Hoi Kees,

Ik heb e.e.a. op Control panel > Web files/Web page > Tabblad Custom webpage setup. ingevoerd zie afbeelding, echter hij maakt als je op test drukt wel een customweatherreportout.txt file aan, maar dan alleen lokaal en daarna niet meer automatsch.

Hoe kan ik dit om de minuut automatisch laten genereren?

Groeten
Bijlagen
tags.jpg
tags.jpg (79.48 KiB) 2793 keer bekeken
Door wslangerak
Je kan even checken via:

Control panel > Internet file creation & uploads > Tabblad Setup page #2 en dan file #29 Special custom file creation het vinkje zetten bij 1 minute en even checken via "Set" of de creatie en upload aan staan (Groen).

In het scherm wat jij het laatst postte kan je volgens mij het vinkje bij "Update every minute but FTP only at...." daarna beter uitzetten.

Succes!
Door twister
Hoi Kees,

Wat laat, maar het werkt!

Iedereen bedankt voor zijn reactie
Door wslangerak
Da's mooi!

Dan sluiten we dit gelijk af.

Gr,