Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door wslangerak
Hallo Gerrit,

Welkom bij HWA en het forum. Ik heb je bericht even naar de WD-categorie verplaatst omdat ik vermoed dat het daar het best op zijn plaats is. Mag ik je ook wijzen op dit topic.
Misschien kun je hier iets meer vertellen over wat er al is gelukt.

Gr,
Door wslangerak
Gerrit,

We willen je best helpen, maar op deze manier komt het niet goed. Je hebt nu weer dezelfde vraag in een nieuw topic gesteld, terwijl je op het eerdere topic niet meer reageert...

Ik heb je bericht verplaatst naar het al bestaande topic. Misschien wil je toch nog een reactie geven op mijn vraag hierboven, zodat we je beter op weg kunnen helpen.

Gr,
Door ws vreewijk
Beste Gerrit,:)

Welkom op hwa,
Misschien kun je ook aangeven wat voor hulp je verwacht de reden dat niemand reageerd is dat je probleem minimaal word omschreven.:unsure:

a) wil je hulp met de software wd .
b) of wil je hulp met het op de website zetten.

greetz Chris
Door wslangerak
Beste Gerrit,

Het opnieuw aanmaken van een (derde!) topic bespoedigt het krijgen van hulp niet. Lukt het teruglezen van de eerdere forumberichten niet? Probeer s.v.p. te reageren op eerder geplaatste berichten.

De vraag is nog altijd hoever je al bent met Weather-Display? Zie je de gegevens van je WMR al wel op je eigen PC?

Gr,
Door Mike
Ik denk dat het niks gaat worden :laugh: alle 3 zijn berichten zijn of verplaatst (het 1e bericht) of aan dit topic (het 2e en 3e bericht) toegevoegd, dus ik kijk alweer uit naar zijn 4e bericht :S;)

Toch zit hij mee te kijken in dit topic........... :huh: