- 27 dec 2010, 09:02
Na verplaatsing van de weercomputer naar een andere plek heb ik een exacte kopie van WD op een meekijk computer geplaatst.
Via het netwerk wordt de tweede computer voorzien van data. Tot zover gaat dat goed.
Het enige wat maar niet goed werken wil is de windsnelheidsmeter in het mainscreen van de meekijk computer.
De meter geeft de gemiddelde windsnelheid aan terwijl de weercomputer op de meter de windvlaag aangeeft.
De kopie was van de versie 10.37O.
Na upgraden van de versie op de meekijk computer naar 10.37P is dit probleem gebleven.
Ik heb nergens in de instellingen kunnen vinden waar dit is aan te passen.
Ik heb een voorkeur voor de windvlaag op de meter boven de gemiddelde windsnelheid.
Misschien komt iemand dit bekend voor en weet waar dit aan te passen is.
Groet,
Gerrit
Via het netwerk wordt de tweede computer voorzien van data. Tot zover gaat dat goed.
Het enige wat maar niet goed werken wil is de windsnelheidsmeter in het mainscreen van de meekijk computer.
De meter geeft de gemiddelde windsnelheid aan terwijl de weercomputer op de meter de windvlaag aangeeft.
De kopie was van de versie 10.37O.
Na upgraden van de versie op de meekijk computer naar 10.37P is dit probleem gebleven.
Ik heb nergens in de instellingen kunnen vinden waar dit is aan te passen.
Ik heb een voorkeur voor de windvlaag op de meter boven de gemiddelde windsnelheid.
Misschien komt iemand dit bekend voor en weet waar dit aan te passen is.
Groet,
Gerrit