Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door dibasta
Hallo,

In Weather Display geeft mijn onderste grafiek de zon opkomst weer, maar... hij geeft aan om 07.00u!:blush:
Nou weet ik wel heel zeker dat dat niet klopt, hoe is dit te veranderen??
weet iemand dat?:(

Groet,
Peter.
Door dibasta
oke, heb even opgespoort waar dat zat, maar nu kan ik niets invullen in Lattitude & Longitude omdat dat niet mogelijk is, moet je eerst de graden, minuten en seconden aangeven? zodat je dan Lattitude en Longitude kunt invullen?

Groet,
Peter.
Door wslangerak
Er is voor beiden slechts één invoerveld.
Je vult bijvoorbeeld de latitude in, klikt op "Set Latitude". Dan vul je in hetzelfde veld de longitude in en klikt dan op "Set Longitude".

Let overigens op, bij de Longitude moet er in ons geval een min-teken voor staan!

EDIT: Zie ook hier

Ook hier geldt: zoekt en gij zult vinden.
Door dibasta
Ik klik op set latitude, en er staan spontaan allemaal nullen!! en die kan ik niet veranderen??

Peter.
Door wslangerak
Je vult éérst de latitude in en dán klik je op "Set LAT".
Is dat gebeurd, dan vul je de longitude in en dan klik je op "Set Long".
Door dibasta
dat is het hem nu juist!!! ik kan voordat ik op set Lat wil drukken niets invullen in dat venstertje van lat en long. als ik met de muis erop klik of dubbelklik kan ik niks invoeren!!

Peter.
Door wslangerak
Lees alles nog eens goed na wat hierboven staat. In het allerbovenste veld moet je de gegevens invullen. Als je op de "Set"buttons klikt worden de gegevens overgebracht naar de betreffende velden eronder.

Nogmaals: hier kun je zien wat wordt bedoeld (geel omrand)