- 07 jan 2011, 23:57
Ik heb problemen met Weather Display en hoop dat iemand kan helpen. Weerstation is een Davis Vantage Pro2 icm met WD, Na verloop van tijd ververst WD de website niet meer. Er is niets veranderd, als het loopt, dan loopt het en dan moet je m.i. niets veranderen. Er wordt wel een clientraw bestand gemaakt. Als je op het icoontje van de WD real time ftp klikt, zie je het beeld verversen en wordt er melding gemaakt dat er wel een upload plaats vindt. Als je echter met een extern FTP programma kijkt, zie je dat er een clientraw staat met de tijd van het moment dat er niet meer wordt ververst.
Als ik manueel de clientraw upload, is er geen probleem maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Na een hele hoop herstarten, proberen etc etc kan het probleem zomaar weer verholpen zijn, maar het is dan niet duidelijk welke actie tot het juiste gevolg heeft geleid. Na een bepaalde periode begint het gedonder weer opnieuwe etc.
Wie herkent dit probleem of weet een oplossing?
Als ik manueel de clientraw upload, is er geen probleem maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Na een hele hoop herstarten, proberen etc etc kan het probleem zomaar weer verholpen zijn, maar het is dan niet duidelijk welke actie tot het juiste gevolg heeft geleid. Na een bepaalde periode begint het gedonder weer opnieuwe etc.
Wie herkent dit probleem of weet een oplossing?