Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door dualfoot
Hallo,

Ik probeer nu al enige tijd wdmysql aan de praat te krijgen.
Het probleem: ik zie in de error log (onder je instellingen): running cronmysql.exe now ......(allemaal getallen). Verder zie ik geen error staan. Dus nu ga ik naar mijn database via phpmyadmin alleen zie ik daar helemaal geen waardes staan. Ook kan ik mijn tabel niet verkennen. Ik meen dat daar wel waardes moeten komen te staan of niet dan?

Iemand de oplossing of een tip?

alvast bedankt

Groet,
Frank
Door dualfoot
Dat is nou net toevallig. Ik keek voordat ik dit bericht schreef in mijn database (al ongeveer 10 geupload) toen stond er niks. Nu kijk ik weer en nu staan er ineens gegevens.

Dus hulp is niet meer nodig:laugh:

Dit topic kan gesloten worden!
Door dualfoot
Toch nog even wat hulp nodig!

Als ik heb in het configuratie --> mysql daar op 1 minuut zet en in wdmysql.exe op 1 minuut zet upload hij wel. Maar zodra ik het in beide schermpjes op bijv. 10 min zet upload hij niet meer.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Groet,

Frank
Door dualfoot
Ik heb vandaag niks met de computer gedaan maar nu upload hij ineens niet meer.
Hoe kan dit?
Door Overijse
Gebruik je een online server, of gebruik je WDMYSQL lokaal ? Indien online zou het kunnen dat je host de externe toegang tot je MYSQL heeft uitgeschakeld wegens teveel connecties ernaartoe.

Heb het zelf ook voorgehad na 8 maand goed functioneren, sindsdien gebruik ik het enkel nog lokaal.
Door dualfoot
Ik snap van lokaal en online niet helemaal?

Ik heb hier wdmysql.exe draaien die alles update alleen zie ik dan niks in mij sql database
Door ludo
Hallo frank,

werk hier ook nog niet maar volgen mij moeten er meer handelingen gemaak worden
dan alleen WDMYSQL lokaal aanzetten en database maken en uploaden
maar hoe? Heb ook gezocht op www.weather-watch.com maar word ik niet wijzer van.

Ik heb een WD / AJAX / PHP template maar ik weet ook niet of zin heeft om
voor deze template een database op te zetten?

Dus als er leden zijn die dit weten hoor ik het graag.