Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door poldeleeuw
Hallo iedereen,

Ik heb sinds gister het probleem dat WD niks meer via FTP wil uploaden vanop mijn desktop-PC. Ik krijg steeds in mijn FTPlog deze melding:

*******actual messages from upload session********
***Start Time/date***:10:00:09 26/04/2011
Permanent connection selected
Permanent connection, will do ftp now
Finshed email agenda
Finshed email agenda, and more Internet agenda items to do (FTP)....
***Time/date***:10:00:10 26/04/2011
Logging onto FTP server....weerstationbrugge.dommel.be
Connecting to FTP server.
Failed to connect: [10013] Access denied
FTP error occured
FTP error, looking for next agenda item
Checking for next FTP agenda....
there are 1 more things to do
Doing ftp upload
All Agenda complete, doing FTP log off....
FTP logoff
143: Busy performing current action.
Doing abort procedure/program close...

Vanop mijn laptop wil hij wel uploaden. Ik heb al geprobeerd ftpupd.exe toe te staan door de firewall maar het probleem blijft.

Heeft iemand dit al voorgehad of weet er iemand een oplossing? Alvast bedankt voor jullie reactie(s).

mvg, poldeleeuw
Door weatherservice
Hey Joeri,

Misschien even de nieuwe versie van WD downloaden? Misschien dat het een foutje in de versie is, want hier heb ik geen problemen.

Groet,

Nicolas
Door poldeleeuw
Hey Nicolas,

Nee dat is het probleem niet. Is allebei dezelfde versie. zondag kon ik wel nog uploaden en gister plots niet meer. Heel bizar.
Door weatherservice
poldeleeuw schrijft:
Hey Nicolas,

Nee dat is het probleem niet. Is allebei dezelfde versie. zondag kon ik wel nog uploaden en gister plots niet meer. Heel bizar.

Iets veranderd met het paswoord van de server? Misschien daarom dat WD geen toegang heeft tot de website.
Door poldeleeuw
weatherservice schrijft:
poldeleeuw schrijft:
Hey Nicolas,

Iets veranderd met het paswoord van de server? Misschien daarom dat WD geen toegang heeft tot de website.

Nee, geen paswoorden of log-ins verandert. Want op smart-ftp werkt alles en kan ik zonder problemen inloggen, kga anders via dat programma mijn bestanden uploaden.
Door teesee64
Logging onto FTP server....weerstationbrugge.dommel.be
Connecting to FTP server.
Failed to connect: [10013] Access denied

Dit geeft aan dat het probleem op je (ftp) server zit.
Je login gegevens kloppen wss niet.

Het zou ook kunnen zijn dat je een quota hebt bij je host en dat je op je limiet zit.

Groet,
Theo
Door weatherservice
Dus ik begrijp dat het via een desktop gebeurd? Misschien dat de internet setting met een update veranderd zijn?

Nicolas
Door wslangerak
poldeleeuw schrijft:
Aan mijn logingegevens kan het niet liggen en aan dat ander ook niet want alles lukt wel via mijn laptop.

Heb je op de laptop ook WD draaien dan? Het kan zijn dat door een of andere oorzaak je inloggegevens in WD niet meer kloppen. Heb je al geprobeerd je password in WD opnieuw in te voeren?

Plaats anders even een screendump van het scherm Control panel > FTP & Connections METAR/NOAA > Tabblad Connections.