Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door lingebij
Heb voor mijn weerstation een extra thermometer THGR810 aangeschaft om de grastemperatuur te meten. De extra temperatuur is er bij gekomen op de dailyhighlowbaroetc.gif afbeelding. Mijn probleem is dat er een stukje van de onderkant van de afbeelding ontbreekt, zie bijgevoegde afbeelding. Heeft iemand daar een oplossing voor?
Bijlagen
dailyhighlowbaroetc.gif
dailyhighlowbaroetc.gif (18.67 KiB) 1547 keer bekeken
Door wslangerak
Op dezelfde manier als waarop je andere schermonderdelen verplaatst, vergroot of verkleint kan je ook dit plaatje aanpassen. En wel als volgt:

Ga eerst naar Setup > Advanced/Misc settings > Tabblad Main window customize.

Zet een vinkje helemaal bovenaan bij "Enable move/resize of the objects" en sluit dit scherm af met

Roep dan het bewuste overzicht op via View > Daily Hi/Lo readings.

Als je het plaatje ziet, ga dan met je muis ergens onder de "Close-" en "More"-knoppen staan, druk je Control-toets in en houd 'm ingedrukt. Door bewegen van je muis kan je dan het scherm aanpassen zodat je ook de onderste regel weer kan zien.

Heb je dat gedaan, sluit dit scherm af met , ga terug naar het hoofdscherm en vergeet niet om de nu gemaakte instelling op te slaan. Dit doe je door in het hoofdscherm ergens rechts te klikken op de grafiekn en helemaal onderaan te kiezen voor "Save changes to customizations of main screen".

De eerstvolgende keer dat de dailyhilo gif wordt gecreëerd en ge-upload is alles netjes zichtbaar.

Succes!
Door lingebij
Wel een beetje laat deze reactie maar het heeft inderdaad mijn probleem opgelost:) Hartelijk dank.