Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door forsurh
Ik draai nu in test versie 10.37Q build 46. Tot nu toe kom ik niet verder dan build 44 van de oude compiler, aangezien de nieuwere versies het systeem erg traag maken in het reageren.

Kees, als je dit leest, er zit elke 15 minuten ca 25 seconden in het stilstaan van de klok. Ik zal dit eens in de gaten houden en kijken hoe stabiel deze versie bij mij loopt.

Groeten,
Wisse

www.weerstation-grootegast.nl
Door wslangerak
Het "stilstaan" van de klok in WD wordt bepaald door een aantal factoren:

het aantal files wat je WD laat creëren, hoeveel programma's er naast WD draaien en natuurlijk de snelheid van je PC.
Zo'n 10-15 seconden op de hele minuut is geen uitzondering. Dus als het bij jou ieder kwartier 25 seconden is en de klok loopt verder gewoon door iedere minuut is dat prima!

Ik ben benieuwd naar je resultaat, Wisse!
Door hanszzz
Hallo Wisse ik heb deze versie een poosje draaien en tot nu toe loopt deze als een trein.

grt Hans
Door forsurh
:-( Toch weer terug naar de oude versie. Nu hij een uurtje draait gaat hij elke minuut terugschakelen naar het scherm van WD. Het scherm blijft dan wit.

Dus als ik in IE zit, schakel hij gewoon terug op de volle minuut.

Toch raar....
Door hanszzz
Daar was ik weer Wisse probeer de laaste versie eens. fix for timing out on slow pc's

misschien is het wat B)

grt Hans
Door Weerstation Aalten
Ik heb het probleem dat de data naar HWA niet goed meer geüpdate wordt als ik het bestand op mijn server inlees mis ik een hoop data.
Dus ook weer terug naar de wat oudere versie en dan werkt het weer wel.
Iemand hier ook last van?
Door tinuz97
hanszzz schrijft:
Daar was ik weer Wisse probeer de laaste versie eens. fix for timing out on slow pc's

misschien is het wat B)

grt Hans

inderdaad:
19th June 10.37Q Build 46 update: Update to moviemaker.exe , fix for timing out on slow pc's
Door forsurh
WD 10.37Q-build 47 er nu op. Zien wat dit uithaalt.....

Ik heb toch een AMD Sempron 2,6 GHz met 1,5 gig geheugen.

Dat lijkt me voor WD ruim voldoende....