Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door LPN
Hallo,

Weet iemand of de tags van weather display er ook in het nederlands zijn? Of waar dat je deze kan vertalen naar het nederlands. Ik gebruik bijvoorbeeld de %weathercond% tag in mijn twitter bericht en zou deze graag in het nederlands willen weergeven. Weather display zelf is al wel in het nederlands gezet met de language file.

ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft.

Mvg Len
Door dibasta
LPN schrijft:
Hallo,

Weet iemand of de tags van weather display er ook in het nederlands zijn? Of waar dat je deze kan vertalen naar het nederlands. Ik gebruik bijvoorbeeld de %weathercond% tag in mijn twitter bericht en zou deze graag in het nederlands willen weergeven. Weather display zelf is al wel in het nederlands gezet met de language file.

ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft.

Mvg Len

Zoek je dit toevallig? http://www.wdholland.nl/

gr,
Peter.
Door LPN
Peter,

waar ik naar op zoek ben is het volgende.

Als het bijvoorbeeld regent of droog is en je gebruikt de %weathercond% tag geeft deze "raining" of "dry" ik zou graag die tekst in het nederlands willen dus "regen"of "droog" of elke andere weer conditie die op dat moment van toepassing is .
Ik heb de tagslist en testtags files door gelopen maar daar kom ik die variabelen niet tegen.

Mvg Len
Door dibasta
LPN schrijft:
Peter,

waar ik naar op zoek ben is het volgende.

Als het bijvoorbeeld regent of droog is en je gebruikt de %weathercond% tag geeft deze "raining" of "dry" ik zou graag die tekst in het nederlands willen dus "regen"of "droog" of elke andere weer conditie die op dat moment van toepassing is .
Ik heb de tagslist en testtags files door gelopen maar daar kom ik die variabelen niet tegen.

Mvg Len

Dan zou je misschien een poging kunnen ondernemen om WSlangerak even te vragen, die is daar heel goed thuis in!!!

gr,
Peter.
Door Snarf2000
Bedoel je deze waarden?

Control panel --> Solar sensor setup -->
tabblad Tresholds/Icon/Solar Description
en vul de nieuwe waarden in bij Solar Description

En daarna kijk je bij
Control panel --> Summary Images & Icons
Tabblad Tresholds
onderaan Set names for rain tresholds.
Deze moet je allemaal vertalen.