Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Hans1960
Hallo ik heb WD een paar jaar geleden aangeschaft om met HWA mee te kunnen doen ,
Nu ben ik met een eigen website bezig en heb begrepen dat ik daarvoor WD LIVE moet gebruiken , allen begrijp ik nog niet of ik daarvoor dezelfde code als voor WD of weer een nieuwe code ( opnieuw betalen voor wd live ) moet hebben !
Wie weet hoe dat zit ?

Mvg Hans.
Door poldeleeuw
Ik gebruik zelf WD-live niet maar ik weet dat je een nieuw serienummer moet aankopen dat los staat van WD. Dusja, terug kopen.
Door Hans1960
Oké dus ik ben het prog niet per see nodig , kan ik dan de gegevens ook gewoon via WD laten uploaden of ben ik nog weer een ander prog nodig ?
Door dibasta
Gaat helemaal goed komen! er zijn genoeg mensen hier op HWA die er heel veel weet van hebben !!

Zo ben ik heel heel heel vaak geholpen hoor :laugh:

Gr,
Peter.
Door etab
Ik heb wel WD live en heb die inderdaad extra aangekocht (Minder duur dan de basis versie)

En wat is nodig hebben. Ik vindt het een mooie aanvulling omdat ik dus meer kan laten zien en kan instellen en grafisch kan opmaken en realtime bewegende meters heb. Of je dat wilt is een persoonlijke keuze.
Door Hans1960
Ja Oké daar gaat het mij ook een beetje om , dat je er een mooi plaatje van kan maken uiteindelijk , weet je ook hoeveel wd live kost ? Daar had ik me nog niet in verdiept .
Ik lees het wel .

Hans .
Door jacg
Neem wel even mee in gedachten, dat flash ondertussen wel achterhaald is.

Groeten,

Jacco