Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Meteorecord
Hmm...Ik kom er weer aan met een probleem. Ik ben namelijk een 2de weerstation aan het configureren voor men buitenverblijf. Na WD geladen te hebben en geconfigureert (af gekeken van mijn andere computer) zijn er van veel afbeeldingen een stuk verdwenen.Ik ben sinds gisteren op zoek op dat probleem op te lossen maar ik kom er niet uit.Men vermoeden was dat ik het moest gaan zoeken in auto scale graphs maar daar lijkt het niet op.Wie kan me aub raad geven ? Alvast weer bedankt.
Bijlagen
tempdial.gif
tempdial.gif (2.66 KiB) 3271 keer bekeken
Door weerzoetermeer
Ik heb je bericht even verplaatst naar de afdeling "Weather-Display".

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland
Door wslangerak
Hallo Jan,

Heb je dit al geprobeerd?

Control Panel > Web Files/Web Page/enz > Tabblad Individual Dial Images

en dan bij "adjust the size of the individual dial images" op 100% zetten en/of op "Reset to normal" klikken.

Succes,
Kees.
Door Meteorecord
Bij nader in zien lijken het mijn beelden die te groot zijn.Jou systeem helpt helaas niet Kees.Maar toch bedankt.
Door Meteorecord
woot, dit zou een ramp zijn.ik probeerde met een 3de computer en het probleem is er ook.een oplossing lijkt me ver weg :-(
Door Meteorecord
ik heb niet echt veel kennis van de engelse taal maar tussen de moeilijke woorden door las ik dat mijn schermresolutie op 96 dpi moet staan, de mijne was 120 dpi.
dus...na 2 dagen is het probleem opgelost :-) aan al de helpende hartelijk dank :-)