Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Mente
Even ter controle, klopt het ongeveer dat de teller plm na drie minuten een omhoog gaat. Is dat ook nog te wijzigen?. Of is dat afhankelijk wat voor type weerstation je hebt?

Mvg Mente
Door weerzoetermeer
Kan aan mij liggen maar waar heb je het over? :S

Een beetje uitleg kan geen kwaad....;)

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland
Door Mente
In WD staat onder de tijd data received, dus de telling hoeveeldata je hebt ontvangen. Ik vraag daar naar, omdat ik het idee heb dat de nieuwste versie langzamer data ophaalt. Maar ik kant het wel mis hebben hoor. Daarom zo ik graag weten, wat jullie ervaringen hiermee zijn. Op dit moment gaat de data teller met 1 omhoog, na plm 3 minuten. De snelheid van data is iets, wat je als gebruiker van WD niet kunt beinvloeden? dmv een instelling bv?

Mvg Mente
Door jansmit
Mente schrijft:
In WD staat onder de tijd data received, dus de telling hoeveeldata je hebt ontvangen. Ik vraag daar naar, omdat ik het idee heb dat de nieuwste versie langzamer data ophaalt. Maar ik kant het wel mis hebben hoor. Daarom zo ik graag weten, wat jullie ervaringen hiermee zijn. Op dit moment gaat de data teller met 1 omhoog, na plm 3 minuten. De snelheid van data is iets, wat je als gebruiker van WD niet kunt beinvloeden? dmv een instelling bv?

Mvg Mente

Bij mij 1 keer per 3 seconden
mvg J Smit