Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door osjohn
Hallo

Het is een leuke webpagina die WsWin maar al een jaar lig ik te vechten met de regenopbrengsten.
Nu dus ook weer Laatste 24uur 1,8mm Huidigge dag 1,6mm Huidigge week 3,0mm
huidig jaar 3.0mm.
Ik kan daar geen touw meer aan vastknopen en het leuke is dat de weergegevens naar Het Weer Actueel wel goed gaan.

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Groeten John van Os
Door eugel
Voor mij is het een aanrader WSWIN. Draait hier nu ruim 3 jaar. Kost wat tijd om het onder de knie te krijgen, maar dan kun je er ook veel mee.
Gezien de aanschafprijs is het een prima stukje weersoftware.
Door osjohn
Dat is mogellijk, ik heb een weather envoy op een computer met USB en de andere op de compoort geshared.

John van Os
Door huins
Hier ben ik het helemaal mee eens Marcel, WsWin is het meest betrouwbare en complete weerprogramma wat er is. Zeker met betrekking tot het archiveren van de weerdata en statistieken.
Kijk maar naar mijn archiefdata Tabellen http://www.meteohuins.nl/archief.html
Ik gebruik wel WeatherLink als backupdata en lees dan met WsWin de davis.wlk bestanden in. Zo kan ik altijd weer terugvallen op de oorspronkelijke data. WeatherDisplay gebruik ik alleen maar om zijn aktuele weerdata en zijn vele extra uitbreidings mogelijkheden mbt. webcams, onweersdetectie, extra sensors, ed.