Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door wsp
Grapjes kunnen ook de waarheid zijn en dan zegt mij een smiley nog niks.
Het gehoord zich gewoon weg niet, ik ben blij met Werner en als het onduidelijk is kijk ik er niet naar, maar dit is mijn geval niet, mijn grafiek ziet er bijna zo uit, dat krijg je als je veel sensoren hebt. Die gene die het zelf instelt, weet ook precies wat wat is en welke kleur en voor hem dus duidelijk.

Is maar een weet.

Hier de onduidelijke grafiek van mij:

http://weerstation-parkstad.nl/wswin/aktuell.gif
Door wsp
wsp schrijft:
Grapjes kunnen ook de waarheid zijn en dan zegt mij een smiley nog niks.
Het gehoord zich gewoon weg niet, ik ben blij met Werner en als het onduidelijk is kijk ik er niet naar, maar dit is mijn geval niet, mijn grafiek ziet er bijna zo uit, dat krijg je als je veel sensoren hebt. Die gene die het zelf instelt, weet ook precies wat wat is en welke kleur en voor hem dus duidelijk.

Is maar een weet.

Hier de onduidelijke grafiek van mij:

Dit is de dagelijkse, Werner gebruikkte de weekelijkse, die zijn altijd lastiger omdat er meerdere dagen staan.

http://weerstation-parkstad.nl/wswin/aktuell.gif
Door Eckie76
Iets meer aardig zijn voor elkaar hier a.u.b....

Die grafieken (ik doel op aktuell.gif) zijn een automatisch gegenereerd screenshot van een bepaald moment van jouw eigen instellingen, en ja, ik vind ze ook niet mooi. Verre van zelfs, maar daar hoeven anderen niet van wakker te liggen. Werner heeft dat gemaakt om mensen een kans te geven zonder al te veel moeite zoiets te kunnen laten zien op de site.

De mini-grafiekjes vind ik wel wat beter....ware het niet dat die bij het aanmaken (verversen) telkens door je beeldscherm springen.
Wat dat betreft heeft WS Win nog steeds geen oplossing aangeboden.
WS Win is ook een programma waarbij je zelf ook wat fantasie moet hebben om desnoods via omwegen toch iets moois te kunnen maken.

Dus, wie aan de slag wil en creatief wil zijn, kan zelf grafieken maken, meters, toeters, bellen. Met datgene ben ik nu druk bezig.
Ik werk veel met Samurize, dat is een prachtig programma waarover ik allemaal nieuwe instrumenten ga maken.

Ik zal dat onderwerp apart aanmaken.

Oh ja...en als iemand ze wil hebben omdat ie ze mooi vindt, dan kan ie ze krijgen...maar dat gaat nog even duren.