Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Eckie76
Mooi zo Willy.

Dat herstarten kan je instellen bij de opties Tijdscontrole als je het linker menu - item activeert in Ws Win.
Met welke reden wil je dat gebruiken?
Door Willy Peters
Als WsWin zo'n 2 weken onafgebroken heeft gedraaid stopt deze ineens en meestal om 03:00h. Ik weet niet wat hier de oorzaak van is. Nu wil ik proberen WsWin telkens automatisch laten stoppen en weer opstarten. Kijken of het probleem dan nog voorkomt.
Door Eckie76
Komt mij bekend voor dit probleem.

Bij mij gebeurt dat meestal na de 10e dag, dus zo'n 240 uur WS Win continuegebruik.
Nu vind ik dat niet zo'n ramp, maar het zou prettiger zijn indien dit niet het geval was.
Door jango
willie

heb je soms microsoft update op automatisch staan want dan kan het zijn dat deze de computer opnieuw opstart zet deze dan op vragen voor instalatie

gr Jan
Door eugel
Werk hier ook met Wswin via een com poort. Blijkt dat de com port er na ongeveer 20 dagen de brui eraan geeft. de com poort vindt dan niet meer mijn datalogger zegt wswin. Wswin afsluiten en opnieuw opstarten is bij mij het enige hulpmiddel.
Weet niet of er mensen zijn die dit probleem hebben met een USB poort?
Door Willy Peters
Hoi Jan,

Exuses voor de late reactie maar wij waren een weekje weg. Ik heb het updaten van XP niet op automatisch staan. (heb nog een illegale XPop de weerPC draaien). Ik wil nog 2 PC's voorzien van legale XP. Maar dit is dan alvast een tip om niet automatisch te updaten.
Bedankt voor de tip Jan.