Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Meteonoord
Hi collega's,

Ik ben er achter gekomen dat WsWin alles wat ik invul niet registreert.

Als ik bv. in de internet settings iets verander en ik zeg dan ok gebeurd er niets.

Is dit de oorzaak ?

Groet,

Bert J. van Bergen
Door PScho
Bert,

Probeer eens onder >Internet>aanpassingen> vernieuwen html pagina.

Tevens Internetbestanden vernieuwen aanklikken ( mocht dit al niet automatisch geschieden = bij internet - aanpassingen >algemeen in te stellen)

Groet,
Paul
meteolosser
Door Meteonoord
Hi meedenkers,

Het probleem is dat , wat ik ook invul in Internet/aanpassingen en daarna op OK druk, er gebeurd niets. Hij negeert gewoon de wijziging.

Kan poging tot hacken ook een oorzaak zijn ?

Ik hoor wel weer.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door wsp
Meteonoord schrijft:
Hi meedenkers,

Het probleem is dat , wat ik ook invul in Internet/aanpassingen en daarna op OK druk, er gebeurd niets. Hij negeert gewoon de wijziging.

Kan poging tot hacken ook een oorzaak zijn ?

Ik hoor wel weer.

Groet,

Bert J. van Bergen

@Bert,

nee bert, hacking kan het niet zijn, wswin maakt die file's namelijk aan op jpuw pc en worden verstuurd via ftp.
Ik heb verschillende senario's hier geprobeerd, maar ik krijg die fout hier maarniet tevoorschijn getoverd, ik snap het ook niet.
Door osjohn
Als we problemen heb met WsWin dan sluit ik de hele computer af, start hem op en is het probleem opgelost. ( raar maar waar )

John van Os
Door Meteonoord
Never ending story.

Alle tips, tot nu toe gekregen, heb ik toegepast en ziedaar het probleem.
Het zal ongetwijfeld ergens een instelling fout van mij zijn.

Als ik in het tabblad Internet/ Aanpassingen een wijziging aanbreng en daarna OK geef, gebeurd er niets. Het menu'tje gaat ook niet weg.

Naar mijn bescheiden mening kon de oorzaak daar wel eens inzitten.

Maar de vraag blijft..... Hoe los ik dat op.

Wie o wie weet de oplossing ?

Groet,

Bert J. van Bergen
Door wsp
@Bert,

Kan het misschien zijn dat de attrib van de file's waar wswin op jopuw schijf staat in schrij beveiliging staat?
Lijkt erop dat jouw file's zich niet laten veranderen, kan maar een ding zijn, dat de attrib van de file op gesloten staat, dan kun je ook niks over schrijven, dus ook geen instellingen.

Is maar een idee.