Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Eckie76
wsp schrijft:
Eckie76 schrijft:
osjohn schrijft:
Na een jaar lang met zijn hand aan zijn piemeltje te hebben gezeten heeft Werner Krenn nu de derde update in een maand.

John van Os

Misschien heeft hij erectieproblemen?

Hehe,

Niet over iemand iets schrijven die niet op kan reageren omdat hij niet van dit forum afweet nog iets wilt afweten.
Deze goede man kan hier niet op reageren en zelf vindt ik het niet toepasselijk en dan gek vinden waaromm Werner met geen Update's uitkomt, ik zou er geen een meer maken en het prg voor mij zelf houden als ik zulke negatieve topic's zou zien voor bij gaan.

Of ben ik nu weer te negatief.

Luc, je bent zo goed in afsluiten Topic's, sluit deze dan ook aub.

Werner kan hier niet op reageren en lijkt mij ook verstandig dat hij deze Topic niet leest.

Man, doe toch niet zo melodramatisch. Heb je geen humor?
Door wsp
Hallo Olaf,

Tuurlijk hou ik van Humor.
Ik moet er ook mee lachen, maar probeer ook de serieusheid van dit forum hoog te houden, alhoe wel die vandaag opeens ver gezakt is.

Als Werner zelf ook lid van dit forum was en zijn verhaaltje kwijt kon zou ik geen problemen hebben,, maar deze man kan nu niet in verweer gaan en vindt ik hetniet toepasselijk om over een man die zich uit d enaad werkt om voor ons een leuk prg te ontwikkelen dat bijna totaal niks kost ten op zichten van andere prg's.

Daar neem ik het voor op, heb een nadeel, kom altijd voor de zwakste op, zo zit ik nu eenmaal in elkaar.

Maar humor zeker, dacht je dat ik geen smile op mijn gezicht hebt bij zulke reactie's?

Maar voor terug te komen op het probleem van John denk ik ook dat je gelijk hebt, er kan maar een kapitein van iets zijn en teveel aan sluitingen kweek je alleen maar meer problemen en dan wordt het moeilijk om die te zoeken en te vinden.

Vaak is een verse install de oplossing.
Door Luc
Luc, je bent zo goed in afsluiten Topic's, sluit deze dan ook aub.
Jammer dat het nodig is, maar bij deze is ook dit topic gesloten!