Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Marcel
Vraagje over de sneeuwgrens.
Ik heb in WSwin de sneeuwgrens aangevinkt om deze weer te geven in de current pagina.
Echter op internet is er geen weergave van de sneeuwhoogte te zien.
Ondergrens wolkendek wordt wel aangegeven, dat vind ik dus raa. waarom de een wel en de ander niet.

Wat doe ik verkeerd.

Marcel
Door jango
heb je na het aanvinken wel bovenaan bevestigd met ok als je dat gedaan hebt moet hij op de currentpagina komen na de eerste upload zo niet programma herstarten en opnieuw proberen wat betreft de wolken ondergrens deze staat volgens mij standaard al aangevinkt

Jan Goorts veghelsweer.nl
Door Marcel
ik heb dat inderdaad gedaan.
ben momenteel alleen mijn currentpagina kwijt.
Die moet toch eigenlijk in de html map terecht komen?
daar zit ie dus niet.

Het gekke is, dat als ik "persoonlijk welbevinden" aanvink, deze wel wordt weergegeven maar de sneeuwgrens niet.

marcel
Door jango
heb je ook de bovenste regel aangevinkt, bij opname weeroverzicht opmaken ,want deze deze zorgt ervoor dat de pagina word vernieuwd en de current pagina moet in de html map zitten.
ik hoef maar aan te vinken of weg te halen en de pagina ziet er anders uit das als ik hiermee niet kan helpen weet ik het ook niet.

succes

Door Eckie76
jango schrijft:
heb je ook de bovenste regel aangevinkt, bij opname weeroverzicht opmaken ,want deze deze zorgt ervoor dat de pagina word vernieuwd en de current pagina moet in de html map zitten.
ik hoef maar aan te vinken of weg te halen en de pagina ziet er anders uit das als ik hiermee niet kan helpen weet ik het ook niet.

succes

Ik zou helemaal afzien de current.html, maar zelf een template maken.
De current.html is eigenlijk meer bedoeld als standaard-sjabloon, als voorbeeld. Het is wat je zelf wil uiteraard, maar ik vind het prachtige aan WS Win om zelf templates te maken met alle mogelijke variabelen.

Je kan een template van mij hebben als je wil.

zie voorbeeld: http://www.meteoroerstreek.nl/actueelberg.html

Uiteraard moet je dan wel de template aanpassen aan je eigen wensen.

Het is echt heel simpel om d.m.v. de current.txt een custom.txt te laten maken, en deze vervolgens helemaal naar eigen wens aan te passen met alle variabelen die je maar wil.

Als je wil weten hoe je dat doet meld je je maar.

Hier heb je alvast weer de current.txt-file.

Sla die op in de hoofdmap van WS Win, dus niet in de submap HTML!

start dan ff ws win opnieuw op, als het goed is moet dan na een poosje in de map HTML de file: current.html staan.

Als dat gelukt is meld je je maar.
Door Marcel
He,

opslaan lukt niet.
pc geeft aan dat de map is gemarkeerd al lezen.

marcel
Door Marcel
Heb inmiddels wswin opnieuw geinstallerrd, zoals de hele laptop wegen wat foutjes.
Maar nog steeds heb ik geen sneeuwgrens op de current pagina.
Iemand nog een tip?

Marcel
Door eugel
Zodra het buiten kouder wordt zul je vanzelf de sneeuwgrens zien in current.html.
heb dat hier ook, neem aan dar wswin dit zelf regelt.
Door Marcel
is dat zo? volgens mij heb ik wel current pagina's gezien die ook ind e zomer de sneeuwgrens laten zien, zal eens kijken straks.

Marcel
Door PScho
Marcel,

In WSWIN is de sneeuwgrens momenteel wel te zien in de "minidisplay "

Vanaf 1 november, naar ik meen, ook in de "current " .

Groet,
Paul
www.meteolosser.nl