Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Marcel
wat is eigenlijk de nieuwste versie van wswin en wanneer is ie uitgekomen.

bedankt,

marcel
Door wslangerak
Niet om flauw te doen of zo, maar wie heeft nou iets aan zo'n grafiek?

[img]http://www.pc-wetterstation.de/wetter/2008/w2008_25.gif[/img]

:S

Hij past niet eens in het forum ;):side:
Door osjohn
Elk softwareprogramma kent zijn kwaliteit, Wswin,s webpagina in het NEDERLANDS is geweldig url" http://home.planet.nl/~osjohn/weermap2/current.html"

Er zijn maar weinig Nederlandse vertalingen die goed werken bij andere software.

John van Os

En weer wordt de weblink niet goed doorgegeven, ik ben er een beetje pleu ne veu van.
Door jango
met de vertaling ben ik het wel eens maar er zit toch nog ergens iets niet goed John.
je neerslag gegevens geven weeksom van 52.8 l/m² maandsom van 1.6 l/m² en dat op 28 juni.
van de jaarsom weet ik niet vanaf wanneer je de gegevens meet in het programma maar de andere zou ik toch eens nakijken hoe dat kan.

Jan Goorts veghelsweer.nl
Door osjohn
Dat klopt Jango, ik heb alles op een nieuwe computer gezet en kreeg het regentotaal niet goed ingesteld.
Na diverse malen div. forums gevraagt hoe ik dat kon veranderen zodat de juiste neerslaggegevens weergegeven werden is nog geen andwoord gekomen.
Maar al met al vind ik WsWin toch een mooi overzichtelijk programma.

Weatherdisplay live geeft de juiste gegevens, maar ik geef toe dat het lullig staat.

Mij vallen alle forums tegen, of ze schijven Engels, of er is weinig te doen.

John van Os
Door wsp
Niet om flauw te doen of zo, maar grafiek lezen is een kunst. Ik haal er genoeg uit.
Beetje minder om zo'n reactie te plaatsen, er maken wel duizenden gebruik van die software en dan zo'n hak hier neer te zetten is toch wel een beetje laf Nederlands.
Als je het plaatje had verkleind dan past die wel in het Forum, ligt niet aan het plaatje maar aan de indeling van het Forum.
Door wslangerak
Excuses hoor.

Hoeveel smilies moet men gebruiken om aan te geven dat iets een grapje is?

Was zeker niet als "een hak" bedoeld.