Marcel schrijft:
Leest inmiddels weer uit.
leest de data vanuit weatherlink, maar die heeft af en toe nog steeds problemen met de compoort. Dus overweeg om binnenkort weatherlink niet meer te gebruiken, alleen om af en toe data uit te lezen en verder helemaal over te gaan op WSwin, als dat eenmaal goed loopt.
Marcel
Ja lijkt me wel een ernstig goed idee.:S
Ik ken mensen die combineren WS Win met Weather Display. Dat gaat in principe wel goed, alleen snap ik het nut nooit echt van verschillende programma's. De Davis kan genoeg data opslaan, zodat je je een paar dagen niet ongerust hoeft te maken als iets een keer vastloopt.
Heb je mijn WS Win-Template al uitgeprobeerd?
Je site wordt steeds beter, goed bezig!
Die achtergrondmuziek zou ik echter wel weglaten, dat kost allemaal bandbreedte en laadsnelheid.
Je kan Weatherlink toch gewoon om de zoveel dagen eens even kort opstarten, data laten inlezen en dan weer terug naar WS Win gaan.
Zo doe ik dat altijd: Voordat ik ga werken op vrijdags sluit ik WS Win handmatig af. Dan start ik Weatherlink, laat de Vantage uitlezen, sluit Weatherlink weer en laat WS Win weer vrolijk een week verderdraaien.
Dat kan ook allemaal wel via Taakbeheer etc, maar ik vind het wel fijn om een vast ritueel te hebben, waarbij ik alles even kan nachecken.