Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Marcel
Hallo,

Ik ben mijn site aan het vernieuwen, is het nu toch goed weer voor, maar ik heb een vraagje.

Boven op mijn pagina wil ik de actuele temp gewoon in cijfers, zoals op de current pagina van WSwin (of Weatherlink).
Hoe moet ik dat voor elkaar krijgen=

Alvast bedankt,

Marcel
Door WeerstationGraveNL
Hoi Marcel, dat is afhankelijk van de weersoftware die je gebruikt.
Als je weather-display gebruikt, dan is dat eenvoudig te doen door een wxlocal#.html pagina te laten genereren door WD met de tag %temp%.
Ik heb echter even op jouw site gekeken, maar herken daar geen WD in.

/edit: Ik zie nu pas dat je in het WSWin forum gepost had :blush:

In dat geval zou je ook met behulp van een php-scriptje (hier op het forum te vinden) de temperatuur kunnen gebruiken van een in de buurt liggend station dat op xml.buitenradar.nl staat.

Succes!
Door wsp
Hallo,

Pittige vraag.

Je kunt ook in wswin een template aan maken en die op jouw homepage inlezen als een iframe.

Hebje dus twee onderwerpen waar je op kunt googlen.
Als je het weet zo gebeurd, maar voor dat je het weet denk je van wat een ellende, maar dat valt mee hoor, geen probleem, als ik het kan, dan kan jij het ook en anderen, gewoon eventjes erin bijten en lezen en testen en proberen, ubung mach der meister, zeggen ze bij onze buren.

Suc6
Door Eckie76
Je kan ook mijn WS Win -tutorial op dit forum raadplegen als je een template wil maken.
Door Marcel
zal morgen na het duiken (ja een mens moet meerdere hobby's hebben) eens even kijken.

bedankt,

Marcel