Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door tinuz97
Ja ledje zonder pootjes heb ik ook gedaan,binnen gekit zodat er niks in kan verder.
Hoop alleen dat een halogeenlamp dus van 12volt en 20 watt zat is met die isolatie lol.
Vraag me af hoelang het duurd dat ik weer naar hwa data kan sturen,temp meter heeft binnen gestaan en zal dus nog te warm zijn haha
Door gerrit32
Zorg er wel voor dat er geen waterspetters op het lampje kunnen komen.
Hete lampjes vinden dat meestal niet zo leuk.

Groet,
Gerrit
Door tinuz97
Ja daar zat ik ook al aan te denken,ook zat ik er aan te denken om aan de andere kant nog 1 te zetten,van bv 10 watt,zal straks eens kijken of ik er met een thermometer inkan,benieuwd hoe warm of hoe koud het in de regenmeter is.
En voor nu: aub sneeuwen dat ik kan kijken of het werkt :P
Door fbockstael
Ik ben zeer geïnteresseerd in de kastverwarming, maar heb er nog wel een paar vragen over waarvan ik hoop dat je ze wilt/kunt beantwoorden.

- Je hebt het hier over een verwarming van 10W. Is dat de Rittal SK 3105.000?
- Ik lees daarover dat hij een maat heeft van 35x45x75 mm (DxHxW). Past dat in de voet van de regenmeter?
- Heb je de kastverwarming op de bodemplaat gemonteerd of staat hij er net boven?
- Wordt deze verwarming niet te warm voor de bodemplaat?
- Is dan ook nog een thermostaat en temeratuurvoeler nodig? Of laat je hem gewoon aanstaan gedurende de vorstperiode(n)?
- Gaat deze verwarming rechtstreeks op 230V?
- Is het mogelijk een fotootje te plaatsen van je opstelling?
- Zijn er nog speciale zaken waaraan ik moet denken voor ik dit installeer?

Alvast bedankt voor de moeite,

Franklin
Door weerzal
Ik heb er een rittal inzitten op een speciaal frametje om nog beter de warmte kwijt te kunnen serienummer weet ik niet
Kan pas donderdag de foto's maken omdat ik nu met mijn werk in het donker ge en terugkom

Gisteravond de temperatuur gemeten in de toeter en die was 6 graden celcius
:laugh:

Groet Rob.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 18